Platja d'Aro - Catalunya - Costa Brava
Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
JA FRITS , kurt en peter zijn ons hier al serieus jaloers aan het maken wat de paasvakantie betreft. dat zal niet lukken voor ons maar wat ik wel al kan melden is dat filip en ik er ook weer bij zullen zijn (als god belieft)en dit vanaf dinsdag 20 JULI tot 3 AUG . Wij zijn wel nog op zoek naar een overnachtingsplaats voor maandag 19 JULI ergens rond MILLAU . Dit wel liefst een beetje familair en rustig (geen F1HOTEL toestanden) .hebben jullie enige suggesties? Groetjes aan alle playa d'aro mountainbikers uit belgie en nederland en nog veel mooie voorbereidingstochten op de platten .
zo te zien is het de moeite daar
ik mountainbike nog niet zo heel lang maar kom al mijn hele leven in (platja de) Pals
Ongeveer 3 keer per jaar
dit jaar ga ik mijn fiets eens mee doen (eerste keer= eind mei)
ik vind op een bovenvernoemde website wel routes maar niet echt iets in de buurt van Pals
als iemand nog tips heeft...
ik mountainbike nog niet zo heel lang maar kom al mijn hele leven in (platja de) Pals
Ongeveer 3 keer per jaar
dit jaar ga ik mijn fiets eens mee doen (eerste keer= eind mei)
ik vind op een bovenvernoemde website wel routes maar niet echt iets in de buurt van Pals
als iemand nog tips heeft...
- bollie
- Mountainbiker
Kurt & Peter...prettige dagen in het mooie Spanje .Kurt ....nog 2 dagen en je gaat al weer .Lekker hoor .Zoek maar vast mooie routes voor in de zomer.
Ik ben al aan het aftellen ...schiet al op .Voor mij nog 2 weken en dan ga ik de Alpe D'Heuz beklimmen....en natuurlijk daar ook een paar routes zoeken voor de MTB.
Veel plezier de komende 2 weken ...
Ik ben al aan het aftellen ...schiet al op .Voor mij nog 2 weken en dan ga ik de Alpe D'Heuz beklimmen....en natuurlijk daar ook een paar routes zoeken voor de MTB.
Veel plezier de komende 2 weken ...
- Coyote
- Mountainbiker
Miljaar, wat is de realiteit toch hard!!!
Gisteren nog in de bergen rond Platja d'Aro, vandaag ... achter mijne buro
Enfin, deze avond de pijn even verwerken met de foto's eens te bekijken en te bewerken. Ik zal er morgen of dan eens een paar posten. Kwestie van sommigen al wat waterachtig te maken
Korte samenvatting: Het was weer schitterend, geweldig, vermoeiend, uitdagend, tof, gezellig, ... Kurt en Erwin
bedankt mannen voor de (helaas weer) afgelopen dagen!!!
Gisteren nog in de bergen rond Platja d'Aro, vandaag ... achter mijne buro
Enfin, deze avond de pijn even verwerken met de foto's eens te bekijken en te bewerken. Ik zal er morgen of dan eens een paar posten. Kwestie van sommigen al wat waterachtig te maken
Korte samenvatting: Het was weer schitterend, geweldig, vermoeiend, uitdagend, tof, gezellig, ... Kurt en Erwin
Niet overdrijven he, Peter. Voor mij was het vermoeiend, maar niet voor U, want na een mountainbike rit van 4h ga jij nog een trip doen naar Calella de P.Coyote wrote:Miljaar, wat is de realiteit toch hard!!!![]()
Gisteren nog in de bergen rond Platja d'Aro, vandaag ... achter mijne buro![]()
Enfin, deze avond de pijn even verwerken met de foto's eens te bekijken en te bewerken. Ik zal er morgen of dan eens een paar posten. Kwestie van sommigen al wat waterachtig te maken![]()
Korte samenvatting: Het was weer schitterend, geweldig, vermoeiend, uitdagend, tof, gezellig, ... Kurt en Erwinbedankt mannen voor de (helaas weer) afgelopen dagen!!!