Weet iemand waar deze te koop zijn in TNT type ?
Geax AKA
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
- Zotte Marre
- Mountainbiker
- Location: TR-Smuggler, On One Scandal 29", S.I.R.9 Kermit, WAW109 (verkocht)
Post by Zotte Marre »
Bel eens naar VE. Ik heb de gewone vouwbare daar zien liggen, maar ik ga eerst mijn Mezcals nog wat verslijten! Is volgens mij toch alleen voorraan nuttiger dan een Mezcal! Of in de Sierra Nevada 
-
Nifty
- Mountainbiker
- Location: Canyon 29er 9.9SL | Specialized Stumpjumper FSR 120
Ik heb ook nog getwijfeld deze band te kopen maar ben er nog niet toe gekomen. Is wel eerder een bandje voor droge, ietwat zanderige ondergrond denk ik. Ik blijf waarschijnlijk nog even bij m'n barro mountains of misschien eens een saguaro proberen.
Either way, ze zijn te vinden bij Van Eyck sinds vorige week. Ik weet niet juist meer of het de TNT versie was. Ik dacht wel de 2.0, maar misschien hebben ze ook 2.2 op stock?
Either way, ze zijn te vinden bij Van Eyck sinds vorige week. Ik weet niet juist meer of het de TNT versie was. Ik dacht wel de 2.0, maar misschien hebben ze ook 2.2 op stock?
-
fillebiker
- Mountainbiker
- prideandglory1891
- Mountainbiker
- montenbaiker
- Mountainbiker
Post by montenbaiker »
ik vind de AKA het een superband in (losse) stenen en wortels, ook in natte gladde maar harde parcours heb je verbazend veel grip met de kleine noppen. Alleen plakmodder kan de band niet aan dus niet echt geschikt voor Belgie!
Ik leg de "gewone" plooiband met no-tubes en nog nooit lek gereden.
Ik leg de "gewone" plooiband met no-tubes en nog nooit lek gereden.