Ma 05/04/2010 Zillebeke
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
ik logeer tijdens het weekend in de Palingbeekhoeve. Misschien deze tocht meepikken om het weekend af te sluiten. Ik zou aan de Palingbeek inpikken op het parcours en betalen in Zillebeke of aan de bevoorrading.
het domein de palingbeek ligt op het laatst van onze toch je kun daar inpikken maar van daar ist echt geen 5km tot de aankomst/start
groeten timo
het domein de palingbeek ligt op het laatst van onze toch je kun daar inpikken maar van daar ist echt geen 5km tot de aankomst/start
groeten timo
vandaag donderdag de kleine toer gereden samen met Ronny King.
Veel wind en goed doorgereden, kleine 20 avs, geen gemakkelijke tocht.
Parcours ligt er uitzonderlijk goed bij, de wind van de laatste dagen droogt alles op.
hier en daar afgewaaide takken op het parcours, opletten dus.
o ja de kleine toer precies 36 km op de teller...tot maandag 
Veel wind en goed doorgereden, kleine 20 avs, geen gemakkelijke tocht.
Parcours ligt er uitzonderlijk goed bij, de wind van de laatste dagen droogt alles op.
- tloperke
- Mountainbiker
- Location: Thompson Pro Team LX (winter) en Scott Spark 30 - 2011 (zomer)
ok, thnx !timo wrote:ik logeer tijdens het weekend in de Palingbeekhoeve. Misschien deze tocht meepikken om het weekend af te sluiten. Ik zou aan de Palingbeek inpikken op het parcours en betalen in Zillebeke of aan de bevoorrading.
groeten timo
- the grandmaster
- Mountainbiker
Post by the grandmaster »
Kodo's al aan de paaseiers gezeten zekers?CuBiker wrote:zoals gebruikelijk zullen de Kodo'sz van de partij zijn. Even de benen spannen en dan bij pot en pint de Ronde navertellen ttz. vertellen hoe netjes en zonder veel poeha Cancelara Boonen kon opzij zetten.
Kom ook nakaarten over de ronde: en mijne tiercé gaat mij meer pinten opleveren. Boonen voor Gilbert en Volder.
Cancelara
-
maria cool
- Mountainbiker
Post by maria cool »
Vandaag met mijn tractor in de streek gepasseerd,diverse pijlen zien hangen.Denk dat het een mooie bosrijke tocht gaat worden.
- spiermassa
- Mountainbiker
- Location: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line