raid-vtt-olne 2010

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Nifty
Mountainbiker
Location: Canyon 29er 9.9SL | Specialized Stumpjumper FSR 120

Post by Nifty »

jmeurs wrote:
slijkcrosserke wrote:
El Baelos wrote: Zo af en toe wat modder deert me niet, maar 70 km ploeteren is iets anders natuurlijk...
Zo denk ik er ook over.
Daarom een beetje aan het twijfelen 2u30 rijden heen en terug om 70 km te ploeteren [-X
Ik denk dat het nu al de moeite is en ze beloven nog regen :(
Is er iemand die ons meer duidelijkheid kan geven over de staat van de ondergrond?
Het is toch pas over 2 weken... kende gij een weersvoorspeller die het nu al goed heeft??? :wink:
Klopt, de laatste twee weekends was er voor zaterdag ook steeds regen voorspeld de dag ervoor en toch is het telkens overwegend droog gebleven met zelf regelmatig zon. Zoveel kan je op die weermannen/vrouwen dus niet vertrouwen.

Anyway, ik wil deze ook wel rijden. Maar als het gans de week ervoor geregend heeft, ga ik er toch nog eens over nadenken want aan 70km moddervreten beleef ik geen fun en m'n fiets evenmin. Anders ben ik aanwezig, enkel nog hopen dat de conditie reeds 70km ardennen aankan. 't Zal op't randje zijn...
phille
Mountainbiker

Post by phille »

en wat ik al helemaal niet begrijp is je nickname "slijkcrosserke" ?????
Tsjimown
Mountainbiker

Post by Tsjimown »

zou iemand een gedacht hebben van het aantal hoogtemeters op de 70 km? kon ik gelijk niet terugvinden op de website... :-?
El Baelos
Mountainbiker

Post by El Baelos »

1500 hm volgens de flyer die ze uitdeelden in Andenne
sliekske
Mountainbiker

Post by sliekske »

Nifty wrote: Zoveel kan je op die weermannen/vrouwen dus niet vertrouwen
Ze kunnen nog het weer van gisteren niet voorspellen #-o
phille wrote:en wat ik al helemaal niet begrijp is je nickname "slijkcrosserke" ?????
De eerste 2 maanden is dit nog een leuke opmerking, na 4 jaar raakt het een beetje afgezaagd :roll:
Trouwens wie zegt dat mijn nick iets te maken heeft met de MTB :-k
Headshot
Mountainbiker
Location: TREK 8900 (2007) / Scott Spark 10 (2009) / Trek Madone 5.1 (2008) / uw moeder

Post by Headshot »

is er mss iemand die deze rit opneemt met de GPS? net als vorig jaar moet ik weer werken, maar maandag ben ik vrij, dan kan ik ze maandag nog rijden, vorig jaar ook zo gedaan, maar dan heb ik de GPS file wel vlug nodig en kan ik niet wachten op de site van krackontracks
phille
Mountainbiker

Post by phille »

slijkcrosserke wrote:
phille wrote:en wat ik al helemaal niet begrijp is je nickname "slijkcrosserke" ?????
De eerste 2 maanden is dit nog een leuke opmerking, na 4 jaar raakt het een beetje afgezaagd :roll:
seg ge hebt uwe naam ZELF kunnen kiezen, wel draag dan de consecuenties en aanvaard die commentaar, meer kan ikdaar niet over zeggen eigenlijk ...
Griet
Mountainbiker

Post by Griet »

Het wordt hogen tijd om meer van deze ritten mee door te nemen voor den LCMT, dus deze gaan we al zeker niet links laten liggen.

Ineens ne keer testen in hoeverre de conditie staat na de 70km.

Tot dan!!! 8)
Dr.Gonzo
Mountainbiker

Post by Dr.Gonzo »

Griet wrote:Het wordt hogen tijd om meer van deze ritten mee door te nemen voor den LCMT, dus deze gaan we al zeker niet links laten liggen.

Ineens ne keer testen in hoeverre de conditie staat na de 70km.

Tot dan!!! 8)
Zelfde hier. :P
13 mei is niet zover meer.
sliekske
Mountainbiker

Post by sliekske »

phille wrote:
slijkcrosserke wrote:
seg ge hebt uwe naam ZELF kunnen kiezen, wel draag dan de consecuenties en aanvaard die commentaar, meer kan ikdaar niet over zeggen eigenlijk ...
mo seg :roll:
Post Reply