gisteren van 't werk naar huis met de koersfiets
32km aan 33.6 avg.....
10km met forse meewind soms tegen 40km/h zelfs redelijk op 't gemak
dan 22km zijwind, zalig om te fietsen zo
Post je (sportieve) prestaties van de dag
Niet dat we de beginners in een aparte categorie willen indelen, iedereen is immers welkom op het forum. Wel gaan we in dit onderdeel proberen om veel voorkomende vragen te bundelen.
kevinvt wrote:gisteren de rode en groene bloso van willebroek gereden en deze ging goed snel behalve een stuk in willebroek. Daar lag zeker een stuk van 50m ondergelopen en het diepste dat ik ging was ongeveer 40cm dus resultaat natte voetenmaar het was wel bangelijk om daar door te rijden.
dit is dat stukje dat er ondergelopen bij ligt
http://img651.imageshack.us/i/img0101qizu.jpg/[url][/url]
- ikke met de fiets
- Mountainbiker
Post by ikke met de fiets »
Vandaag RVV 75 km op de baan gedaan ... de NN-skes waren bijna een "mooi-meegenomen"er 
-
Dame blanche
- Mountainbiker
Post by Dame blanche »
Vandaag de 150km vd RVV gedaan met de mtb op de weg.
Met koersbandjes was k zeker nooit boven geraakt op bvb de Paterberg!
Met koersbandjes was k zeker nooit boven geraakt op bvb de Paterberg!
Ook de RVV 150km die er 153 waren.Men geax saguaro laten staan en nergens problemen gekend om boven te graken.Eigenlijk komen wij elk week-end zo van die steile klimmetjes tegen .Toch heb ik nu nog meer respect voor de renners die dit afhaspelen tegen 40km/u.In ieder geval ben blij dat ik dit eens heb meegemaakt maar toch niet voor herhaling vatbaar gezien de drukte.Wagen stond op 6km van de start dus in totaal had ik 165km,goei trainingske voor Olne-Spa_Olne.