12de MTBHA8 Toertocht - met GRATIS sportmassage én Tongerlo !!
Voel u een prof mountainbiker voor één dag! Kom op 18 april 2010 naar de 12de MTBHA8 Toertocht en geniet na de inspanning van een gratis sportmassage door twee ervaren BEST masseurs/masseusses.
Ook dit jaar doen we bij MTBHA8 ons best om jullie te verwennen: Naast de al bekende zéér uitgebreide bevoorrading met onder andere zelfgemaakte cake en de gratis Tongerlo net voor de aankomst, kan u dit jaar bij ons gratis een uitgebreide sportmassage krijgen na (of zelfs vóór) de inspanning!
Alle informatie in een notendop:
WAT: 12de MTBHA8 Toertocht in en rond Haacht
WAAR: Haacht, voetbalkantine Olympia Haacht
WANNEER: 18 april 2010 vanaf 08:00
MET:
- 3 afstanden (27, 40 en 53) én een KIDS toer (12 km) voor de juniors
- Het beste wat Haacht te bieden heeft aan MTB tracks – 80% off-road
- Zéér uitgebreide bevoorrading met onder andere zelfgemaakte cakes
- Gratis Tongerlo van’t vat voor alle deelnemers net voor het einde van de rit
- Gratis sportmassage door 2 masseurs van de firma BEST (www.best-sportscare.com)
- Hopelijk even mooi weer en bijhorende massale belangstelling als de vorige twee jaren
WAKOSTDA?:
- 2,5 euro voor VWB leden – 3,5 Euro euro voor de anderen
- Gratis voor deelnemers jonger dan 12 jaar
Afspraak op 18 april te Haacht!!
Op http://www.mtbha8.be vind je al deze informatie ook terug.
PS: dankzij de samenwerking met de Vlaamse Wielrijdersbond zijn hier natuurlijk ook punten te verdienen voor het VWB zomer MTB criterium.
Zo 18/04/2010 Haacht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Bumba
- Mountainbiker
De routes zijn reeds bekend (en totaal anders dan vorige jaren
). Vandaag nog eens gereden en enkele kleine wijzigingen aangebracht (naar veiligheid toe)
Route zal via de site beschikbaar zijn 1 week voor de TT op http://www.mtbha8.be
Over de GPS track is het nog even twijfelen, we passeren (met toestemming)namelijk een 12tal prive stukken
Route zal via de site beschikbaar zijn 1 week voor de TT op http://www.mtbha8.be
Over de GPS track is het nog even twijfelen, we passeren (met toestemming)namelijk een 12tal prive stukken
-
koppigaard
- Mountainbiker
Post by koppigaard »
Gewoon een vraag aan de organisatoren. Ik ben van Rijmenam en vraag me af waarom Rillaar en Haacht, beide in de nabije buurt, telkens op dezelfde dag vallen. Als je merkt dat een week voordien al moet uitgeweken worden naar het 1 uur afgelegen Perwez in W. Brabant om de meest nabije TT te vinden, dan vind ik dit zonde. Kan daar echt niks rond afgesproken worden?
- Bumba
- Mountainbiker
Idd, we hebben deze weelde
reeds enkele jaren.
Dit jaar is blijkbaar Kortenberg verhuisd naar een latere datum en daarom prijkt er nu een gat in de overvolle Vlaams Brabantse kalender.
Wist je trouwens dat je beide TT's kan combineren .. rillaar op zaterdag en Haacht op zondag
Volgend jaar doen we nog eens een poging om uit elkaars buurt te blijven of anders maken we er een gecombineerde-super-marathon van
Dit jaar is blijkbaar Kortenberg verhuisd naar een latere datum en daarom prijkt er nu een gat in de overvolle Vlaams Brabantse kalender.
Wist je trouwens dat je beide TT's kan combineren .. rillaar op zaterdag en Haacht op zondag
Volgend jaar doen we nog eens een poging om uit elkaars buurt te blijven of anders maken we er een gecombineerde-super-marathon van
-
koppigaard
- Mountainbiker
Post by koppigaard »
Ik weet niet hoe dat bij julie er aan toe gaat, maar zaterdag ben ik actief in mijnen hof. Op zondag vermijd ik alle lawaaiveroorzakend tuingerief, dus is zaterdag voor mij het enig weekalternatief. Ik ga tussendoor ook nog werken, weet je.
- Bumba
- Mountainbiker
@frederikc,
Ja hoor, je kan aanpikken in de buurt van Rijmenam brug. Aan het einde van spettekesdreef voor de 54km (dan kom je wel na 3km al aan de bevoorrading) of aan hollakenbrug voor alle afstanden (dan zit je net na de bevoorrading)
Let wel, het inschrijvings controle bandje is nodig om te kunnen genieten van de gratis tongerlo op 2km van het einde
Ja hoor, je kan aanpikken in de buurt van Rijmenam brug. Aan het einde van spettekesdreef voor de 54km (dan kom je wel na 3km al aan de bevoorrading) of aan hollakenbrug voor alle afstanden (dan zit je net na de bevoorrading)
Let wel, het inschrijvings controle bandje is nodig om te kunnen genieten van de gratis tongerlo op 2km van het einde