Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
amaaai de 5 bergjes zijn er nu uit en je krijgt een singltrack in plaats
niet normaal hoe zwaar deze is , voor mij zelfs iets te'
zeer lang veel korte bochten grachten
ik paseerde nog een andere grote singletrack in aanleg nog meer zwaar werk voor de boeg binnenkort
Yep de nieuwe stukken zijn momenteel nog zwaar feitelijk te zwaar ben er over gebold met de cyclo cross maar was ni te doen, ook vanwege waar te rijden er is nog gene padke te zijn
Echt super werk geleverd als iedereen het nu mee wilt komen inrijden dan hebben we binnekort een mooi speeltuintje bij
Proficiat voor de mensen die zich hiervoor ingezet hebben echt chapeau
btw bij de verbindingsroute van herentals naar lille is een wegwijzer verdwenen in de poeyelheide daar naast de paarden van LRV denk.
daar moetje gwn links btw inplaats van rechtdoor zoals ik deed
Als die gasten met hun crossmoto's die altijd talrijk aanwezig zijn in Lille nu eens een paar keer over die nieuwe singletracks zouden rijden, zou dat geen mooi resultaat opleveren?
Gisteren de auto geparkeerd aan de Lilse Bergen en de route van Herentals - Kasterlee gaan doen.
Om af te sluiten nog de groene en de rode van Lille even "meegepikt"
De nieuwe stukken op de rode zien er inderdaad veel belovend uit.
Ze liggen er momenteel nog wel heel zwaar bij (zeker na 70Km "inrijden") maar dat komt wel goed als de single tracks ingereden zijn.
Ook de verbindingsroute tussen beide Bloso parcours vind ik een goed initiatief. Er wordt zoveel mogelijk onverhard gereden inclusief kleine stukjes single track.
Binnenkort de verbinding met Merksplas een proberen. Iemand ervaring?