Vr 26/03/2010 Zandvliet :: Nightbike

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
rubber-12
Mountainbiker

Re: Papegaaien bij nacht!

Post by rubber-12 »

StrammerMax wrote: Er was iemand die licht op z’n helm had, op z’n stuur en nog twee lampjes gemonteerd naast het voorwiel. Net een locomotief!
Dat was mijn gelegenheidsbikemaat. Die braafjes achter me bleef, omdat 2 HongKong lampjes stukken meer licht geven dan die van hem. Als ik nu nog een nieuwe houder binnenkrijg kan ik er terug 3 opzetten :bounce: .
Dickie wrote:
trudobiker wrote:Was een fijne tocht één min punt is dat je 5 euro betaald en bij de bevoorading zelf je drank nog moest betalen, de bonnentjes kon je na de rit niet meer gebruiken spijtig.

Er stond iemand foto's te schieten in het bos waar en waneer komen die online?????????????
Das de verwarring met die bonnen, bij inschrijving hadden ze mogen zeggen dat de roze enkel op de ravi geldig waren...
Hebben ze tegen mij wel gezegd. Ligt misschien aan mijn vriendelijke snuit :-D , of ik zie er gewoon dommer uit :lol: .
jinba ittai
Mountainbiker

Post by jinba ittai »

Ik heb me ook goed geamuseerd gisterenavond.
Wel efkes moeten zoeken naar de "leeuw", ik wist niet dat Zandvliet zo groot was :wink:
Prachtig parcours, ondergrond lag er zo goed als perfect bij, veel singles, had gerust nog 10km langer mogen zijn voor mij.
Gezellige sfeer achteraf in De Leeuw, maar rond 23 uur toch maar vertrokken wegens werken vandaag.
De volgende keer kom ik zeker terug, is alleen spijtig dat er niet meer nachtritten zijn rond Antwerpen. Zo'n ritje is toch veel plezanter dan op uw eentje 's avonds wat kilometers doen als training.
€NIGM@
Mountainbiker

Post by €NIGM@ »

Was een geweldige avond !
Ik vond zelf dat alles zeer goed afgepijld was alleen juist aan het kerkhof moesten we naar rechts terug het bos in en daar voorbij de pijl gevlamd.
En de bevoorrading ben ik ook vergeten te nemen de eerste keer.
Was nog onder de indruk van de laser en het straffe licht van de plaatselijke fotograaf.
Had wel een beetje parcourkennis en daarom wist ik aan die kastanjebomen kom je op een boerderij uit en dat kan niet.
Dus effe terug aan de 2 fietsen in de berm,pijlen volgen en terug het bos in.
Toen volgde vele kilometers zonder een levende ziel tegen te komen.
Buiten die 2 bambie's gerekend die uit de beek sprongen.
Wist ik veel dat ik toen op kop reed doordat ik de bevoorading had gemist.
Maar toen ik aan het hamburgerkraam ging vragen waar de rest was wist ik hoe laat het was.
28Km en nog iets gereden waarvan bijna de helft op me'n 1tje hier klopt iets niet.
Dan maar 2 behulpzame dames gevolgd die naar de bevoorrading reden om daar mijn bonnetje te cosumeren.
Daar nog een beetje bijgepraat met enkele teamdudes maar dan toch maar langst de weg terug naar de Leeuw gereden.
Maar sommigen dachten daar anders over en gingen nogmaals genieten van het laatste stuk single tracks....Chapeau !
Daarna was het nog nagenieten in het café met de bende en rubber en strammermax.
Voor herhaling vatbaar.
Tot de volgende keer :)
P@

Ps: Waar zijn de foto's terug te vinden ?
Verwacht toffe resultaten met het felle licht in de ogen :)
[img]URL=http://img130.imageshack.us/i/ttleeuwva ... ennac.jpg/][img]http://img130.imageshack.us/img130/4010 ... rennac.jpg[/img][/URL][/img]
Last edited by €NIGM@ on Mon 29 Mar 2010 10:16, edited 2 times in total.
patje2
Mountainbiker

Post by patje2 »

toffe rit zeker 90%offr en 70%singeltr waar ik geweest ben lees mijn verhaal Bij de eerste vertrokken een 5 tal snelle bikers laten paseren en lang een rood lichtje voor mij zien rijden tot mijn grote verbazing in de bevoorading stond al een man of 30 ik dacht waar zijn die binnendoor gereden [-X toen terug vertroken na 30 min biken kwam ik terug aan bevorading #-o dacht al heel de tijt hier ben ik nog geweest toen ik de derde maal aan de splitsing paseerde even verder een pijltje naar rects nu wel gezien =D> voor mij en na 50km de leeuw gevonden nog even blijven hangen tot een uur of half een
ivm de rode en gele bonnetjes her hing aan de inschrijving een papier met de vermelding rode voor bevoorading en gele voor op den apre. Wel spijtig van de pijl sabotage door de blauw mannen :evil: maar goed opgelost door sijngevers te plaatsen =D> =D>
en zeker tot volgende tt
Dickie
Mountainbiker

Post by Dickie »

Die seinmannen waren nog niet aanwezig, vandaar toch wat moeten zoeken tot die mannen opdaagden.
Samen gereden met iemand zonder helm(!), stevig tempo, waren daar wsl wat te rap...
jinba ittai
Mountainbiker

Post by jinba ittai »

patje2 wrote:waarom zijn de nigt tt altijd maar rond 35KM en niet meer ne maraton in den donker zou moeten kunnen denk ik
@Patje2: Als ik uw verslagske lees dan hebt gij van die 30 km al 53 gemaakt, een geluk dat de rit gene marathon was, of ge had niet terug in de Leeuw geweest voor sluitingstijd :roll:

Tot de volgende nightride ?!
triple
Mountainbiker
Location: Trek 8500, Sid Worldcup, Full Xtr, ZTR Crest, Hope Race brakes

Post by triple »

Bedankt aan alle bikers die onze eerste nachtrit hebben gereden. =D>

Er waren een aantal ''kinderziektes'' waar wij de volgende keer extra aandacht aan zullen schenken!
Zoals bepijling naar de vertrekplaats, en een duidelijk bord naar de bevoorrading. #-o

Door omlegging van een stuk van het parcours door de boswachter hebben jullie +- 5 km bos en singletrack minder mogen doen, en daardoor hebben jullie een vrij lang stuk over het fietspad moeten rijden :cry:

Omdat wij niet wisten of de boswachter, (die een aantal pijlen had verplaatst) wel de aansluiting maakte met de rest van het parcours hebben een deel van de seingevers dit stuk eerst moeten controleren!
Mede daardoor waren zij te laat om op hun plaats te staan om de bikers de juiste weg te wijzen waar dat nodig was.
Dit is ook de reden dat we jullie een beetje hebben opgehouden om te vertrekken! Hiervoor onze excuses :oops:

Om 19u00 waren wij nog volop pijlen aan het hangen, toen wij het nieuws kregen van de boswachter dat die een stuk aan het afsnijden was.
Barros, de bedenker van deze rit onplofte bijna :-?
Maar ik hoop dat het voor iedereen toch goed meegevallen is?

In verband met de foto,s, deze zullen waarschijnlijk op facebook terechtkomen. WTC Denhoek. ( Zandvliet )

Meer informatie volgt van Barros denk ik :roll:
Tiens, heb ineens goesting in een Antwerpse koffie =P~ :drunk:
abedi
Mountainbiker

Post by abedi »

ik vond den tt bangelijk, heb mij kostelijk geamuseerd. :P

voor de org. =D>
barros
Mountainbiker

Post by barros »

Het was inderdaad even stresse maar met een beetje gezond verstand
en goede wil van de boswachter ter plaatsen is alles tog noch goed verlopen, De foto's komen inderdaad op facebook onder wtc denhoek
Daar er nog een paar foutjes gemaakt zijn is normaal t'was ook onze
eerste nightride
We willen zeker geen concurentie zijn voor de papegaai die ik trouwens zondag nog tegenkwam in't bos terwijl we onze laatste pijltjes ophaalde
Volgende editie ook maar even de juiste mensen op hoogte brengen
dan kunnen we zeker op tijd vertrekken want der waren mensen die echt
stonden te springen om het bos in te knallen [sorry manne)
Ik hoop dat plezant was voor iedereen en see you next time

mvg: barros =D>
barros
Mountainbiker

Post by barros »

Foto's van de nachrit staan sinds gisteren op facebook, zoek
op "wtc den hoek".

groetjes

Barros
Post Reply