Ik had ook een lekkend mondstuk. Ik heb er later wel een Camelback-mondstuk opgezet, want dat is echt niet aangenaam.
Ik weet niet of ze de mondstukken aangepast hebben bij de huidige modellen.
Camelback: welke?
Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
- nothing 's impossible
- Mountainbiker
Post by nothing 's impossible »
Vooral opletten als je de sportdrank in je camelbak mengt, dan krijg je vlekken in de zak.
De smaak durft wel eens blijven hangen, maar een steradent tabletje helpt daartegen.
De smaak durft wel eens blijven hangen, maar een steradent tabletje helpt daartegen.
Heb vorige week ook de "MULE" van camelbak gekocht. Voor de eerste keer gebruikt vorige week zaterdag in de ardennen. Is zeer goed meegevallen. Heb nu tenminste plaats voor nog wat spullen mee te pakken. Maar de twee belangrijkste voordelen voor mij: je drinkt meer ( of regelmatiger), en dat mondstuk hangt niet vol modder...
- K2-er
- Test team
- Location: Orbea Rallon/Commencal Meta/ Nicolai Helius/Kona Jake the snake
ik heb vandaag ook een cloudwalker aangeschaft, met een fijne korting van 30 % :D , vond ik wel de moeite.Bobke#77 wrote:Ik heb me gisteren en camlback cloud walker aangeschaft .
Het ziet er een degelijk zakje uit , 2 liter drinken en 20 liter opbergruimte .
Maar ik heb er toch wel een vraagje over ,
Neem nu als je er een sportdrank of zo in doet gaat dan die zak daarna nog steeds proeven naar die sportdrank ?
voor de geïnteresseereden : 't was in de adventure in hasselt, en enkel korting op de cloudwalker, voor de andere modellen betaal je de volle pot
en hoeveel kost da ding dan met 30% korting?azonic-xc-er wrote:ik heb vandaag ook een cloudwalker aangeschaft, met een fijne korting van 30 % :D , vond ik wel de moeite.Bobke#77 wrote:Ik heb me gisteren en camlback cloud walker aangeschaft .
Het ziet er een degelijk zakje uit , 2 liter drinken en 20 liter opbergruimte .
Maar ik heb er toch wel een vraagje over ,
Neem nu als je er een sportdrank of zo in doet gaat dan die zak daarna nog steeds proeven naar die sportdrank ?
voor de geïnteresseereden : 't was in de adventure in hasselt, en enkel korting op de cloudwalker, voor de andere modellen betaal je de volle pot
Voor de geïnteresseerden: bij Van Eyck in Tessenderlo momenteel -10% op de camelbacks (denk sowieso minimum -10% op alles).
Heb mezelf de Blowfish (http://www.camelback.com/rec/cb_prod.cf ... uct_id=260) aangekocht aan +- 80 Euro. Bij AS Adventure in Hasselt zag ik 'm daarstraks aan 95 Euro liggen.
Grtz
Heb mezelf de Blowfish (http://www.camelback.com/rec/cb_prod.cf ... uct_id=260) aangekocht aan +- 80 Euro. Bij AS Adventure in Hasselt zag ik 'm daarstraks aan 95 Euro liggen.
Grtz
Ik heb me onlangs (bij AS Adventure in Zaventem) een Camelbak Mule gekocht voor 85 € en heb er zelfs zo'n speciale hoofdband bijgkregen (bent merk effe kwijt)...Ben er heeeeel tevreden van, drink veel meer tijdens het fietsen, minder rap moe, minder rap krampen (ja, heb nog niet zo'n goede conditie
) enz...én voldoende plaats voor binnenband, tools, gsm, portefeuille, jasje enz. Heeft bovendien een waterreservoir van 3 liter én een geventileerd rugstuk! Echt een prima aankoop!! Als je dan toch ene wil kopen, raad ik deze aan !!