Moving store Gent en klantvriendelijkheid ....
Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
- Ren&Stimpy
- Mountainbiker
Post by Ren&Stimpy »
ik moet I-mac en sifaka gelijk geven. Kheb al bijna alle winkels geprobeerd in het gentse (plum vainquer; de coster; tanghe; roma sport; godefroot). Telkens ben ik bij die moeten afhaken. Winkelier was wijnig flexibel. Bij moving proberen ze je echt te helpen. Kmoet eerlijk bekennen dat de wachttijden daar soms heel lang zijn maar dat was bij de andere winkeliers niet anders. Kheb de indruk dat ze bij moving echt proberen te helpen en dat ze alternatieven aanbieden als iets de mist inloopt door de leverancier. Voor mij zijn ze één van de beste rond het Gentse.
Daarvoor dienen de soldeni-Mac wrote:Whoops wrote:Als er bij moving meer klanten komen dan moeten ze maar meer in huis halen, zo simpel is het. Een supermakt heeft toch ook een groter aanbod dan de lokale kruidenier?!?
Ik vrees dat je iets te simpel denkt. Alles wat een handelaar in huis heeft, moet hij op voorhand ook betalen. Blijft die stock onverkoopbaar, dan maak je verlies. Dit moet je dan compenseren door de rest duurder te verkopen, ofwel door alles op bestelling te leveren. Enne ..... vergelijk een supermarkt niet met een "gewone" kleinhandelaar.
Bij een aantal merken zeggen ze er op voorhand al bij dat ze slecht leveren, dit heeft dan vooral te maken met de verdeler en niet zo zeer met het merk.
Maar als de vertegenwoordiger zegt dat het iets volgende donderdag binnen gaat zijn en het is er niet, dan kunnen de mensen van Moving daar toch niks aan doen?
Ik heb het ook al een aantal keer meegemaakt dat iets effectief de volgende donderdag binnen was. De ene verdeler houdt zijn winkeliers blijkbaar langer aan het lijntje dan de andere. Het enige dat de winkeliers daartegen kunnen doen is geen producten van bepaalde verdelers meer kopen, maar als elke fietsenmaker maar vijf merken in huis zou hebben ( voor alle producten) dan zou het ook niet goed zijn.
Maar als de vertegenwoordiger zegt dat het iets volgende donderdag binnen gaat zijn en het is er niet, dan kunnen de mensen van Moving daar toch niks aan doen?
Ik heb het ook al een aantal keer meegemaakt dat iets effectief de volgende donderdag binnen was. De ene verdeler houdt zijn winkeliers blijkbaar langer aan het lijntje dan de andere. Het enige dat de winkeliers daartegen kunnen doen is geen producten van bepaalde verdelers meer kopen, maar als elke fietsenmaker maar vijf merken in huis zou hebben ( voor alle producten) dan zou het ook niet goed zijn.
@Safika,Sifaka wrote:Bij een aantal merken zeggen ze er op voorhand al bij dat ze slecht leveren, dit heeft dan vooral te maken met de verdeler en niet zo zeer met het merk.
Is de baas van Moving een jonge kerel die vroeger aan atletiek gedaan heeft ??
Mgg Ivan
Idd, Bram heeft jarenlang triatlon gedaan, maar tegenwoordig heeft hij daar te weinig tijd voor. Met de winkel en zijn zoontje heeft hij de handen meer dan vol.
Vanwege zijn ervaring in de triatlon is hij wel de geknipte persoon als je informatie wil over training, sportvoeding, medische begeleiding, kinesisten... Dat vind ik persoonlijk een groot pluspunt voor Moving, ze zijn niet alleen bezig met hun verkoop, maar voor advies kan je ook altijd terecht.
Vanwege zijn ervaring in de triatlon is hij wel de geknipte persoon als je informatie wil over training, sportvoeding, medische begeleiding, kinesisten... Dat vind ik persoonlijk een groot pluspunt voor Moving, ze zijn niet alleen bezig met hun verkoop, maar voor advies kan je ook altijd terecht.