Post je (sportieve) prestaties van de dag

Niet dat we de beginners in een aparte categorie willen indelen, iedereen is immers welkom op het forum. Wel gaan we in dit onderdeel proberen om veel voorkomende vragen te bundelen.
Post Reply
DriesD
Mountainbiker

Post by DriesD »

spinning week 2, al wat beter het evenwicht gevonden tussen snelheid en kracht, maar 't is nog wat wennen.
zaskar72
Mountainbiker

Post by zaskar72 »

50km op de race en straks nog een uurtje spinnen =D>
ikke met de fiets
Mountainbiker

Post by ikke met de fiets »

vandaag de bike gekuist ... was absoluut nodig na da slijkbaggeren, en wegens te koud om hem gedurende lange tijd buiten te zitten poetsen #-o
dan maar ineens de Granville van meneer gedaan ... amai, dan pas merk ik hoe graag ik mijnen eige fiets heb. :-D
belgske
Mountainbiker

Post by belgske »

deze morgen de groene bloso gereden in destelbergen ( totaal 43km met heen en terug rijden erbij)...
alle paden lagen er tamelijk goed bij ...
heeft deugd gedaan om eindelijk eens terug buiten te fietsen ipv op de hometrainer....

grtz
woutrr
Mountainbiker

Post by woutrr »

gisteren nog eens een thuisroute gedaan, de paadjes lagen er kurkdroog bij en dat gebeurt bijna nooit :bounce: ongeveer 35km gedaan en een heel steile helling gevonden. Spijtig genoeg viel ik altijd om op ongeveer een halve meter van de top #-o volgende week nog eens proberen. Maar ik heb me enorm geamuseerd
ikke met de fiets
Mountainbiker

Post by ikke met de fiets »

donderdag een spinnerke gedaan

vandaag 42 km toereke gaan doen... kmoet van de week toch een goeie daad hebbe gedaan, want die donkere wolken van deze namiddag hebben me gespaard, en zélfs rond Overijse :-D

er lag nog wel wa slijk int bos & op de akkerwegen, maar de ketting & derailleur zijn nog zo proper als iet, dus da spaart weeral een goeie kuisbeurt uit. hah ! =D>
de avg snelheid mag da ook getuigen, en de avg cardio gaat er zienderogen op achteruit :-D
kevinvt
Mountainbiker

Post by kevinvt »

gisteren de rode en groene bloso van willebroek gereden en deze ging goed snel behalve een stuk in willebroek. Daar lag zeker een stuk van 50m ondergelopen en het diepste dat ik ging was ongeveer 40cm dus resultaat natte voeten :roll: maar het was wel bangelijk om daar door te rijden.
Hanzzer
Mountainbiker

Post by Hanzzer »

vandaag de winterduathlon gereden in lille van de atletiekclub lille !
we waren 48st van de 53 inschrijvingen ... had beter gekund als ik niet 4 keer had moeten afstappen omdat mijn ketting blokkeerde ( sinds ik mijn fiets binnen heb gedaan voor onderhoud niks als last met de versnellingen gehad !!!!! ) , was zwaar parcour met regen en wind , los zand !! bergskes en een stuk recht door een maisveld ... echt stoempwerk ! volgende keer beter :-D
Dacuba
Mountainbiker

Post by Dacuba »

GPS tocht met de club int zoniënwoud:
-AVG Hartslag: 153
-Max hartslag: 183
-Afstand: 56.8km
-AVG speed: 17.3
-Max Speed: 41.2

Rit zelf was enorm tof, int begin nog vrij vlak, maar echt 2 single tracks gedaan waarbij ik meer aan bodemonderzoek deed dan rijden. Uiteindelijk dan maar gezorgt voor altijd vanvoor/midden te rijden in de groep en de voorband werd zachter gezet, sindsdien niet meer gevallen :bounce:
2de stuk was pittig, klimmen, dalen, klimmen, dalen, vlammen over 'platte' stukken, knappe jogsters kijken, klimmen, dalen, etc

Thx guys !
maTja
Mountainbiker

Post by maTja »

bloso route van Zottegem gedaan gisteren. Combinatie van de 3 lussen.

AVG hartslag: 155
Max hartslag: 183
Afstand: 50.2km (even verkeerd gereden aan de spoorweg waar er werken zijn en een pijltje mankeert :)
Avg speed: 18km/u
Max speed: 49.4km/u

volgende week RvV mtb 50km tour :)
Post Reply