Velgstickers
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
-
trainingsbeest
- Mountainbiker
-
trainingsbeest
- Mountainbiker
hey
Post by trainingsbeest »
nja maar ik bestel er enkel custommade modellen en dan zijn ze wel goedkoop tov andere
Re: Velgstickers
Crossrides zijn systeemwielen, die zijn enkel te krijgen met mavic naven. XT stickers op mavic velgen plakken slaat eigenlijk nergens op, maar voor zover ik kan zien zijn ze niet los te koop.LaurensDXC wrote:Ik ben momenteel op zoek naar velgstickers.
Ik heb crossride wielen van mavix met XT naven, deze zijn zwart met enkel een kleine sticker van mavic. Vandaar mijn zoektocht.
Dit vond ik mooie stickers, maar vind ze niet direct... Weet dr iemand waar ik velgstickers kan vinden?
/slash foto/
Of als jullie zelf nog suggesties hebben v velgstickers, posten maar!
Maak zelf iets, laat het printen/creatief met ducttape!
En wat betreft de originele stickers van Mavic crossride, zijn die ergens bestelbaar? Want op fietsstickers.be kun je blijkbaar alleen maar stickers voor carbonvelgen bestellen.
Mijn velgstickers beginnen op te krullen en af te bladeren, zou graag de velgen helemaal opkuisen en nieuwe stickers plaatsen.
Mijn velgstickers beginnen op te krullen en af te bladeren, zou graag de velgen helemaal opkuisen en nieuwe stickers plaatsen.
- Granville Team
- Mountainbiker
Re: Velgstickers
Ok, nu ben ik het beu. Klinkt heel ongeloofwaardig maar toch is het zo: heb nog eens een mail gestuurd naar fietsstickers.be maar nu, EEN JAAR LATER, nog steeds geen antwoord! Van slechte klantgerichtheid gesproken
Jammer dat ze maar een kleine speler zijn, Test-Aankoop zou er zoet mee zijn...
Jammer dat ze maar een kleine speler zijn, Test-Aankoop zou er zoet mee zijn...