iemand van regio Kruishoutem

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
La-Pierre
Mountainbiker

Post by La-Pierre »

thieutie wrote:
La-Pierre wrote:
Herder Timmy wrote: Kwil geen spelbreker zijn, ma pas op in lozerbos !!
Officieel mag er (bijna) nergens meer ge-mtb worden :roll:
Iemand dak ken is al es tegegehouden : police uit de boskes en direct stoppen...
Inderdaad, jammer genoeg!

Ben nog nooit tegengehouden geweest maar heb ze (politie) wel al zien toekomen en het bos zien instappen...plots opvallend weining fietsers :lol:
Er hebben mij wel al mensen gewaarschuwd ivm een eventuele boete en zo , maar het is nu eenmaal zo verleidelijk om er eens te gaan fietsen! :oops:
weet je waar het ook nog tof is in ooiegem maar das ook al afgezet éh
maar als de polietie daar komt
ken de weg daar zodanig goe die vinden me nooit meer terug :p
Jup, das daar ook plezant! Vroeger regelmatig geweest als ik ging gaan trainen, echt een plezant parcour! :-D
Het is nu ook wel al afgezet maar elke keer als ze de omheining maken is ze de volgende dag al weer kapot gemaakt. Het is een beetje dweilen met de kraan open!
La-Pierre
Mountainbiker

Post by La-Pierre »

thieutie wrote:
La-Pierre wrote:
thieutie wrote: ma normaal is er nog een toer da wel mag ze
ne vriend van mij ga daar geregeld en hij praat dan over een toer van ongeveer 3 km dacht ik
Ja er is inderdaad een bloso-toer, maar de echte fun beleeft ge naast het bloso-parcour! 8)
geen idee, is da dan meer techniek en stijlere hellingen enzo, khou daarvan :p
Ja, ge kunt er wel wat techniek gebruiken. Steile hellingskes, over omgevallen bomen springen,... dikke fun! :lol:
thieutie
Mountainbiker

Post by thieutie »

La-Pierre wrote:
thieutie wrote:
La-Pierre wrote: Ja er is inderdaad een bloso-toer, maar de echte fun beleeft ge naast het bloso-parcour! 8)
geen idee, is da dan meer techniek en stijlere hellingen enzo, khou daarvan :p
Ja, ge kunt er wel wat techniek gebruiken. Steile hellingskes, over omgevallen bomen springen,... dikke fun! :lol:
hell yeah, kzie da wel zitten :p eerst nog min nief veerke steekn, met welke bikes rijden julie dan? ik met een thompson axis van 500 euro vroeger groep alivio tot deor nu v-brakes deore
shifters slx achter derie xt mee oranje kcnc wielekes :p =D>
en keb nief krank laten platsen
twas in 2 die trappen ja ksprong enja het was kapot twa precies te diep, ma goe nieuws mijn kader, stuur, stuurpen, zadelpen en mijn wielen zijn nog origineel de rest is al vervangen geweest :p
die fiets is 2 jaar en 2 maand oud en heeft er bijna 7000 op de teller staan :p
thieutie
Mountainbiker

Post by thieutie »

thieutie wrote:
La-Pierre wrote:
thieutie wrote: geen idee, is da dan meer techniek en stijlere hellingen enzo, khou daarvan :p
hell yeah, kzie da wel zitten :p eerst nog min nief veerke steekn, met welke bikes rijden julie dan? ik met een thompson axis van 500 euro vroeger groep alivio tot deor nu v-brakes deore
twas in 2 die trappen ja ksprong enja het was kapot twa precies te diep, ma goe nieuws mijn kader, stuur, stuurpen, zadelpen en mijn wielen zijn nog origineel de rest is al vervangen geweest :p
oei sorry voor de rare zinnen en het dialeckt wassek even vergeten #-o
La-Pierre
Mountainbiker

Post by La-Pierre »

Bike: http://www.lapierrebikes.de/upload/lapi ... 0/9365.jpg

Al ziet hij er in het echt stukken beter uit! :wink:

Bon , ik kruip in m'n bed!
We spreken wel nog af! :bounce:
thieutie
Mountainbiker

Post by thieutie »

La-Pierre wrote:Bike: http://www.lapierrebikes.de/upload/lapi ... 0/9365.jpg

Al ziet hij er in het echt stukken beter uit! :wink:

Bon , ik kruip in m'n bed!
We spreken wel nog af! :bounce:
kga ook afsluiten :p
La-Pierre
Mountainbiker

Post by La-Pierre »

thieutie wrote:
thieutie wrote:
La-Pierre wrote: Ja, ge kunt er wel wat techniek gebruiken. Steile hellingskes, over omgevallen bomen springen,... dikke fun! :lol:
Het heeft eventjes geduurd voor dat ik het allemaal begrepen had maar moeilijk gaat ook! :-)
thieutie
Mountainbiker

Post by thieutie »

La-Pierre wrote:
thieutie wrote:
thieutie wrote: hell yeah, kzie da wel zitten :p eerst nog min nief veerke steekn, met welke bikes rijden julie dan? ik met een thompson axis van 500 euro vroeger groep alivio tot deor nu v-brakes deore
Het heeft eventjes geduurd voor dat ik het allemaal begrepen had maar moeilijk gaat ook! :-)
ja sorry hé, ik krijg hier het gevoel dat ik met een rammelbak rij zo'n zalige bike van lapiere ma de mijne rijd ook goe
is nog een uurke werk aan kmoet nog wat gaine in korten en mijn veer gaan afhalen en plaseren
MartenDC
Mountainbiker

Post by MartenDC »

hehe, wa zotte keirels
maar! 't is nie wa vélo da ge et, 't is oe ge dr mé rijdt é:p
en vanuit lozerbos kunde wel makkelijk paar andere paadjes gaan doen in wannegem en zo, is ook nog geestig;)
RigolleM
Mountainbiker

Post by RigolleM »

De mooiste toertocht is die van de Marollen in November, daar zit het meeste offroad in verwerkt, enkel de passage via de fruitbomen is privé! Mijn trainingsparcours is een combinatie van de TT Marollen en Lozer (september). Lozerbos is inderdaad leuk om je technische bagage wat bij te schaven, maar eigenlijk mogen we daar met de MTB niet rijden. Al heb ik op 5 jaar tijd nog nooit iemand (boswachter) tegen het lijf gelopen. Als de scouts/chiro is langs geweest is het wel wat lastig om overal te rijden, want dan barricaderen ze alle mooie paadjes. Van zodra het bos wat opgedroogd is kom ik regelmatig een uurke rond of in het Lozerbos spelen.
Post Reply