Heb bij ridley gewerkt in tessenderloo.
Ze hebben drie frames. de bikes worden alleen gemonteerd fabriek af met volledige groepen bv full deore,full lx ...
Iedere fietsenboer kan bij ridley een frame bestellen.
Normale levertijd is +/- 2 dagen voor een naakt frame.
Een gemonteerde fiets kan varieren van 2 tot 5 weken
Ridley
Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
Mijne pa heeft een half jaar gelede ne shark gekocht, en met lx afgemonteerd ( wel zo gekocht niet zelf ineengestoke). Die is daar heel content van.
En ik heb hier nog een boekske mé wa prijze gevonde.
kaders: -thunder: 355€
-shark: 445€
-tiger: 625€
volledige fietsen: -thunder deore: 898€
-shark lx: 1199€
-tiger xt: 1744€
En ik heb hier nog een boekske mé wa prijze gevonde.
kaders: -thunder: 355€
-shark: 445€
-tiger: 625€
volledige fietsen: -thunder deore: 898€
-shark lx: 1199€
-tiger xt: 1744€
Ridley Shark
Eerstdaags zal ik waarschijnlijk een Ridley Shark kopen. Volledig afgemonteerd met LX en Ritchey. Kleine aanpassingen : andere banden en voorvork (liever een lock-out). De bedoeling is om de conditie van op de race-fiets in de winter te onderhouden. Prijs zul je vragen : ongeveer 1100 Euro. (met fietscomputer en shimano-pedalen)
Een goede koop ????
Graag een reactie !
Een goede koop ????
Graag een reactie !
Ik heb ook op het punt gestaan om een ridley shark te kopen. Gelukkig heb ik dit niet gedaan..... Geen commentaar over de fiets hoor, goede groep die er op zit, maar het voorvork laat ook te wensen over. Orig staat er een suntour sr75 of zoiets op... Om die vanuit de fabriek te laten upgraden betaal je veeeeeeeeeel te veel. Heb zelf de prijzen gezien... Hier moet je vooral op de goodwill van je fietsboer kunnen rekenen om eventueel een goede deal te sluiten.
Dus voor mij geen ridley shark maar wel een cube ltd 5 voor 1190 met xt en manitou black platinum.... Ik ga hem deze zaterdag halen in Bonn.
Just my ideas
Dus voor mij geen ridley shark maar wel een cube ltd 5 voor 1190 met xt en manitou black platinum.... Ik ga hem deze zaterdag halen in Bonn.
Just my ideas