Eggbeater; Welke plaatjes?
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
Na iedere rit zat er al speling op de schoenplaatjes en de pedalen De druk van de schoenen op de pedalen met shimano wordt verdeeld L en R voor en achter het plaatje op de schoenen De druk van 4x4 alleen maar voor en achter het plaatje op de schoen zool (er wordt een gleufke voor en achter het plaatje in de schoen zool geduwd door twee ijzertjes van de pedalen ) daardoor verslijten de zolen op een slechte plaats en kan men de schoenen na een tijd gemakkelijk op en neer doen De schoenen rammellen dan geweldig op de pedalen wanneer men over boomwortels of andere obstakels rijd
- Quadrifoglio
- Mountainbiker
Post by Quadrifoglio »
Tiens, dat van die gleufkes heb ik ook, maar dat rammelen van de schoenen op de pedalen heb ik nog nooit gemerkt.frog wrote:(er wordt een gleufke voor en achter het plaatje in de schoen zool geduwd door twee ijzertjes van de pedalen ) daardoor verslijten de zolen op een slechte plaats en kan men de schoenen na een tijd gemakkelijk op en neer doen De schoenen rammellen dan geweldig op de pedalen wanneer men over boomwortels of andere obstakels rijd
Werd het concept eggbeaters van crackbros niet overgekocht door Look? Look wil hiermee snel een voet tussen de deur in het MTB milieu. Ik dacht dat ergens gelezen te hebben.Ik heb zelf geen cranckbros. maar Look 4 x 4 dit is exaxt hetzelfde idee en werking alleen van een ander merk en een anders prijs categorie
David
- fieldbiker
- Mountainbiker
Post by fieldbiker »
Nee, hun concept werd in licensie gegeven aan Look voor een aantal jaren, maar zou nu beëindigd zijn (volgens O2bikers).Dafke wrote:Werd het concept eggbeaters van crackbros niet overgekocht door Look? Look wil hiermee snel een voet tussen de deur in het MTB milieu. Ik dacht dat ergens gelezen te hebben.Ik heb zelf geen cranckbros. maar Look 4 x 4 dit is exaxt hetzelfde idee en werking alleen van een ander merk en een anders prijs categorie
David
Fieldbiker