Zo 21/03/2010 Sart-Tilman

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
erwin.91
Mountainbiker

Post by erwin.91 »

reteip76 wrote:ik heb de chrono 45km gedaan, en gezien de staat van het parcours tevreden over de tijd. Mijn polar geeft 845hm. dus niet de 1100.
Mijn Edge 500 geeft 853hm op den toer van 45km.
sportyboy
Mountainbiker

Post by sportyboy »

de 55 komen bollen met trekkie 800. Uitdagende ardennen TT, vele lange en technische klims, lange klims op asfalt. Afwisselend bos en veld. Snelle afdalingen, technische afdalingen over rotsen, wortels en modder. heb ervan genoten. Had goede benen vandaag en had op het einde nog wat overschot, van mij had het wat langer mogen zijn.

op 56 km had ik 1058 HM op men sigma MHR 2006

(ben men fietscomputer ook al 2x verloren, 1 keer niet teruggevonden, 2de keer wel teruggevonden. Heb hem nu in fluo oranje gespoten, als ik em nu nog is verlies hoop ik dat ik em een stuk makkelijker kan terugvinden)
GeeCee
Mountainbiker
Location: Canyon Exceed SLX 8.9 (2017) Canyon Lux CF 9.9 Team (2015)

Post by GeeCee »

Baggeren was het :wink:
Maar goed dat de meeste straffe beklimmingen op tarmac waren, anders konden we stoppen om kettingen op te leggen!
Tocht was niet slecht maar er zijn mooiere, ik had slechts 431Hm op de 36km... Da's toch weinig, ni?
Nog iemand de bergen zo platgestreken? :lol:

Die fotograaf, heeft iemand die een foto zien trekken? Die stond daar maar met dat ding rond zenne nek, strange #-o
Monke
Mountainbiker

Post by Monke »

GeeCee wrote:Baggeren was het :wink:
Maar goed dat de meeste straffe beklimmingen op tarmac waren, anders konden we stoppen om kettingen op te leggen!
Tocht was niet slecht maar er zijn mooiere, ik had slechts 431Hm op de 36km... Da's toch weinig, ni?
Nog iemand de bergen zo platgestreken? :lol:

Die fotograaf, heeft iemand die een foto zien trekken? Die stond daar maar met dat ding rond zenne nek, strange #-o
Tocht was inderdaad minder zwaar dan andere jaren; wel serieus vettig!
Heb me toch geamusseerd!
A d r i
Mountainbiker

Post by A d r i »

55km en 1100 hoogtemeters

trackske van de 55K
http://connect.garmin.com/activity/27595567
Fons Moors
Mountainbiker
Location: E-MTB LEVO - Merida Big7 - Merida Ninety-Nine Merida O-Nine

Post by Fons Moors »

Zondag 21 maart 2010 fietste en filmde ik de MTB/VTT TT te SART-TILMAN
Ook de deelnemers aan de wedstrijden komen even voor hun start in beeld
340 geknipte fotokes uit de filmbeelden van de handcamera staan op het net

Filmkes komen in de week
Supernaut
Mountainbiker

Post by Supernaut »

sportyboy wrote: Uitdagende ardennen TT, vele lange en technische klims, lange klims op asfalt. Afwisselend bos en veld. Snelle afdalingen, technische afdalingen over rotsen, wortels en modder. heb ervan genoten.
En dat was allemaal in Sart Tilman ?

Ik heb alleen een zeer flauw en saai parcours gehad .
Steenrijen
Mountainbiker

Post by Steenrijen »

Supernaut wrote:
sportyboy wrote: Uitdagende ardennen TT, vele lange en technische klims, lange klims op asfalt. Afwisselend bos en veld. Snelle afdalingen, technische afdalingen over rotsen, wortels en modder. heb ervan genoten.
En dat was allemaal in Sart Tilman ?

Ik heb alleen een zeer flauw en saai parcours gehad .
? Welke afstand hebt gij gereden dan?
Ik heb de 45 gedaan, en is mij prima bevallen. Trouwens veel mooier dan verleden jaar. Wel slijk.. maar dat pakken we der maar bij.
Post Reply