Als dat een bedrijf op "z'n plaats" is, zouden ze dan toch wel eens mogen werk maken van hun webshop en bereikbaarheid voor de klanten die iets kopen in die shop, als ze hun bestellingen niet nakomen waarom hebben ze dan een webshop vraag ik mij af?! Iets te veel hooi op de vork genomen misschien?thomasi wrote:ik zeg ni dat het geen waar is hé.
Maar enkele maanden geleden sprak ik erover met de baas van bikesport en die zei me toen dat ze enkel de betaling laten doorgaan bij verzending van de goederen. Dus is dit in het geval wordt betaald met een kredietkaart.
Bij gewone overschrijving zal de som waarschijnlijk idd direkt van jouwrekeing naar die van bikesport gaan.
Wel, dan moeten ze de gevolgen dragen en ofwel ons geld terug storten ofwel hun werk maken van de lopende bestellingen en daarna kappen met hun webshop. (Dit is mijn mening hé)
Trouwens, als iemand vriendelijk en met rede een antwoord geeft aan mij dan kan ik gerust nog wat meer geduld opbrengen, maar als het gaat op de manier zoals ze bvb op het telefoontje van Jakke_123 reageerden, dan raakt mijn geduld ook snel op, en iemand waarvan het geduld op is maakt ook geen goeie reclame voor het desbetreffende bedrijfje!
Kortom, als ze zo verder doen zoals ze nu blijken te doen met een aantal klanten die dingen besteld hebben maar die niet ontvangen, ook niet na telefoontjes en mails waarin men afgewimpeld word, dan zijn ze volgens mij geen lang leven meer geschoren. (op professioneel gebied dan toch!)
Voila, eventjes ter zijde nog: dit is mijn mening, en elk heeft er z'n eigen!