Zo 21/03/2010 Geel

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
hanske636
Mountainbiker

Post by hanske636 »

Verellen wrote:aan elke oversteek een zeer behulpzame dame of heer, zelden gezien =D> =D>
Ik heb er nogthans maar één gezien. #-o
Mogelijk kwam dit doordat ik vrij laat (10u30) vertrokken was en het even later terug is beginnen regen.

Ik heb de 45km gedaan.
Modderig maar leuk tochtje.
Bewaakte fietsstalling, bepijling, bevoorrading, bike-wash....alles was dik in orde.

Ik heb mij super geamuseerd.....(en met momenten serieus afgezien)
Volgende keer ben ik er zeker terug bij.
aanklamper
Mountainbiker

Post by aanklamper »

niets aan af te keuren aan deze tocht. leuke tocht ,goede bepijling =D> ,bevoorrading in orde en aan elke grote oversteek een seingever =D> =D> .het ging me nog redelijk af na een pauze van 4 weken. alleen werd het door de regen hoe langer hoe zwaarder. heb de 35km gedaan en samen met 16 (enkel) verplaatsingskilometers was het toch weer meer dan voldoende om te starten. ook mijn 2 makkers en koptrekkers zullen goed slapen want die hebben er nog 30 meer gedaan. =D> op naar vorselaar volgende week.
joske uit breda
Mountainbiker

Post by joske uit breda »

Inderdaad vandaag; modder,modder, modder,maar ja dat is iets wat de organisatie niet kan regelen. Voor de rest een schitterende tocht met praktisch geen asfalt.Lekker raggen in de blubber. Toch wel pittige bultjes wat veel energie vraagt. T!Tja VERELLEN wat laagvliegers betreft; dat moet je kunnen accepteren mijn jong. Het is tenslotte RECREATIEF deze toertochten. En dat vergeten sommige jongens weleens. Je ziet jong oud dik dun vrouwen kinderen lekker door elkaar raggen en gelukkig zijn de meeste wel genegen om even een bedankje los te laten wanneer ze je hebben kunnen(mogen) passeren. Aan HANSKE 636 ;inderdaad denk ik dat het kwam dat u laat passeerde. Er waren op veel verschillende plaatsen seingevers die echt voor lange tijd het verkeer stillegde en de BIKERS in getale liet passeren. Terug naar de tocht; ZEER GOED gepijld met duidelijk zichtbare kleuren en lekker groot van formaat.Wat mij betreft PLUIM aan de organisatie voor deze mooie tocht bij jullie in de natte KEMPEN.Ook op verzorgingsplaats van alles aanwezig ; appelsienen, banaan, cake koeken peperkoek, wafels en uiteraard vocht voor vanbinnen. Organisatie bedankt en tot de volgende toertocht. :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:
hanske636
Mountainbiker

Post by hanske636 »

mtb looise wrote:ps: weet iemand waar de foto's staan die onderweg gemaakt zijn??
Dat had ik ook graag geweten. :lol:
Verellen
Mountainbiker

Post by Verellen »

@hanske
Oei,meen je dat nu?
Ik ben om 8u vertrokken en ik had op elke oversteekplaats een seingever en aan de baan nr Meerhout ter hoogte van da modern huis met da groendak zelfs 2!
Mss dat die inderdaad om 10-11u zouden gestopt zijn?
junior72
Mountainbiker

Post by junior72 »

Ik denk dat hierboven alles al gezegd geweest is.
Niets dan lof voor deze organisatie .
En wat het weer betreft , ja da hebben ze niet in de hand he.
Het was eens iets anders met die modder nu.
Het regende als ik thuis vertrok en dat deed het nog steeds als ik na 84km terug thuis kwam maar ondertussen zijn we dat alweer vergeten.
Ik heb mij goed geamuseerd op de 45km.
Tot volgend jaar xcbikers =D>
spooky
Mountainbiker

Post by spooky »

Leuke voormiddag, véél vettiger dan verwacht,
vooral enkele lange zware stukken met wind op kop...
afzien!
"gelukkig" ergens een splitsing gemist en iets te snel binnen, Dikke 40 ipv 45, en daar was ik niet rouwig om, en de gasten die toen bij mij reden duidelijk ook niet!

tot volgend jaar!
€NIGM@
Mountainbiker

Post by €NIGM@ »

Het was weer een toffe tocht zoals de vorige jaren.
Parkoer was op 500m hetzelfde als vorig jaar.
Alléén nu lag het er vettig bij met als gevolg althans voor mij chainsuck en ghostshifting de laatste 20 km's.
Denk dat ik aan nieuwe tandwielen toe ben.
Maar alles was weer top zoals in vorige mails beschreven is.
De nagelklopper heeft eindelijk door dat er niet minder mensen komen door zijn toedoen.
Proficiat aan de organisatie :)
En nu ga ik ook op zoek naar de pic's...

Tot volgend jaar P@
hanske636
Mountainbiker

Post by hanske636 »

Verellen wrote:@hanske
Oei,meen je dat nu?
Ik ben om 8u vertrokken en ik had op elke oversteekplaats een seingever en aan de baan nr Meerhout ter hoogte van da modern huis met da groendak zelfs 2!
Ik slechts eentje aan de eerste oversteekplaats.
Maar ik heb er verder ook geen erg in gehad.
Er stonden aan elke oversteekplaats borden met "opgepast".
Zoals reeds gezegd heb ik mij goed geamuseerd en daar gaat het om hé. :wink:
mtb looise
Mountainbiker

Post by mtb looise »

wie weet waar die foto's staan?
Post Reply