Zo 21/03/2010 Sart-Tilman

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
erwin.91
Mountainbiker

Post by erwin.91 »

jerommeken wrote:
erwin.91 wrote:Hier nog eenen die aanwezig zal zijn op zondag :bounce: , waarschijnlijk voor de 45km TT.
Met de RZ ?
Jammer genoeg niet :cry: ,frame is nu al een 3 tal weken binnen maar ik wacht nog op mijn lefty vork :roll:.
Dit alles heb ik besteld sinds 19 september, ik weet het t'is lang wachten
ik hoop met de Rz in spa olne spa te starten [-o<
Hookipa
Mountainbiker

Post by Hookipa »

sfeerbeeldje van vorig jaar :bounce: :bounce:

Image
BoXeR
Mountainbiker

Post by BoXeR »

de geilige futsers 8)
spaghetti_2
Mountainbiker

Post by spaghetti_2 »

weet iemand of het parcours er vettig bij ligt ?
T4
Mountainbiker

Post by T4 »

Ja het lag er vettig bij... :-D
Brockie
Mountainbiker

Post by Brockie »

Met forumtreintje middenlimburg de 35km gedaan. Aan de start stond dat er 950hm waren, maar volgens mij waren er dat toch een 300tal hm minder, denk eerder een 650hm(verbeter mij aub als ik hier mis zit). Vond het een leuke tocht maar toch een deel minder zwaar als vorige week in deigne. En het was idd ook vettig ja. Nu toch maar hopen [-o< op een beetje droger weer, zodat we terug wat sneller kunnn afdalen en alle klimmen met de bike kunnen doen. Toch ons goed geamusseerd en erna een lekkere jupiler gedronken en een lekkere braadworst verorberd.
jonas*
Mountainbiker

Post by jonas* »

Ik heb 1137 hoogtemeters op de 55 km. Sommige stukken lagen er erg modderig bij maar al bij al viel het nog mee vind ik. 't was tof, tot volgend jaar!
reteip76
Mountainbiker
Location: Scott Scale Pro 29r 2012, Scott scale 35 2010, Kuota Kharma 2011

Post by reteip76 »

ik heb de chrono 45km gedaan, en gezien de staat van het parcours tevreden over de tijd. Mijn polar geeft 845hm. dus niet de 1100.

Goed geamuseerd en ondertussen is mijn fietske terug proper.
nero
Mountainbiker

Post by nero »

1ste ardennenrit van het jaar. Je zou denken met zo'n snertweer is er geen kat daar. Dik vergist, het was een gezellige drukte daar aan dat rondpunt aan het kerkje. Dan maar vertrokken voor de 35 km. bij het begin voelde de eerste afdaling al wat glibberig aan. Banden iets platter en toen ging het beter. De klimmetjes die vandaag werden voorgeschoteld waren bijna goed te doen,als het echt te glibberig was dan een stukje gewandeld. De boskappersmaffiozie hadden er ook hun sporen weer nagelaten, die maken echt alles kapot. Er was één stuk daar langs het water met zo'n glibberig singletrackje en poortjes dat hadden ze er echt uitmogen laten. Fons ook gezien, ben benieuwd naar zijn filmpje. Smaakt naar meer bij droger weer...
dirtyd
Mountainbiker

Post by dirtyd »

vandaag de 35 km gedaan en er zaten 2 mooie klimmen in, met de modder en stenen toch behoorlijk lastig en voor de rest veel modder en beton en tarmac gezien. rond kwart voor acht vertrokken en de drukte veel al bij al wel mee en veel pasé a gauche of droite horen zeggen tegen mij. Bevoorradigen en de afspuitstand waren uitstekend =D> =D> Tot volgend jaar maar dan hopelijk met betere beentjes
Post Reply