@ ikke: zeker dat we je deraf rijden? je kent onze conditie niet he
Hoeilaart- Bloso
Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Ik had enkel een probleem met de weg te vinden als ik uit het bos kwam, naast de spoorweg, en waar de Ring (denk toch dat het dat is) loopt.
Daar moet je een klein stukje naar beneden tot aan de straat, en dan rechts, direct oversteken en terug het bos in richting de renbaan.
Het pijltje staat op een leeg bord aan de rechterkant als je afdaalt, en nogal laag tegen dat bord.
Ik had het niet direct gezien, maar misschien heb ik alleen dat probleem :p
Daar moet je een klein stukje naar beneden tot aan de straat, en dan rechts, direct oversteken en terug het bos in richting de renbaan.
Het pijltje staat op een leeg bord aan de rechterkant als je afdaalt, en nogal laag tegen dat bord.
Ik had het niet direct gezien, maar misschien heb ik alleen dat probleem :p
- ikke met de fiets
- Mountainbiker
Post by ikke met de fiets »
As ge ne Garmin hebt, kunde de route van internet downloadenSharkBite wrote:@patje: de bepijling is perfect in orde, je hebt niks nodig!
en gij kent die van mij (nog) ni ... nog maar van juni vorig jaar bezigSharkBite wrote: @ ikke: zeker dat we je deraf rijden? je kent onze conditie niet he
deze winter in de gym al volop spierkes aant kweken geweest, we zullen is testen as die kl....e sneeuw/ijs weg is.
- ikke met de fiets
- Mountainbiker
Post by ikke met de fiets »
Vandaag de Neroroute gedaan.
twas serieus stampen in da slijk, en de technische gedeelten (allé die voor mij technisch genaamd
) konden ook wel tellen. gelukkig zie ik toch evolutie sinds de vorige keer, in juni vorig jaar, toen wast mijn eerste Vast Route.
PS ; de Nobby Nicks hebben uitstekend werk geleverd, vooral op het stukske naast de baan Rode-Groenendaal, en naast de spoorweg
twas serieus stampen in da slijk, en de technische gedeelten (allé die voor mij technisch genaamd
PS ; de Nobby Nicks hebben uitstekend werk geleverd, vooral op het stukske naast de baan Rode-Groenendaal, en naast de spoorweg