Zo 21/03/2010 Geel
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Vintage Biker
- Mountainbiker
- joske uit breda
- Mountainbiker
Post by joske uit breda »
Hallo allemaal
Iemand info over deze toertocht??? Alhoewel ik al jaren in de streek rondom turnhout/mol mijn tochtjes doe ben ik nog nooit in de gelegenheid geweest om dat hier bij jullie in GEEL te doen. Wil graag weten wat voor soort tocht ik kan verwachten.. Alvast bedankt en tot zondag.

Iemand info over deze toertocht??? Alhoewel ik al jaren in de streek rondom turnhout/mol mijn tochtjes doe ben ik nog nooit in de gelegenheid geweest om dat hier bij jullie in GEEL te doen. Wil graag weten wat voor soort tocht ik kan verwachten.. Alvast bedankt en tot zondag.
-
pieterp
- Mountainbiker
- Location: Niner One9,Transition Smuggler,Transition Rapture,Magneet Cafe Racer ,Achielle Craighton Pick Up
De tocht is een mix van alles wat de streek te bieden heeft, dus singletracks en wat bredere veld- en boswegen, weinig asfalt. De ondergrond is vergelijkbaar met die van Mol (deze tocht komt ook deels over Mols grondgebied).
Op het gebied van organisatie, afpijling, bevoorrading is deze tocht tip top in orde.
Op het gebied van organisatie, afpijling, bevoorrading is deze tocht tip top in orde.
- Vintage Biker
- Mountainbiker
- joske uit breda
- Mountainbiker
Hoe is de staat van het parcours nadat er een hoeveelheid regen is gevallen die de weerprofeten voorspellen voor de komende dagen???

De zandondergrond in de Kempen kan redelijk wat verdragen. Je mag ook niet vergeten dat het goed gedroogd heeft de voorbije dagen... Morgen na het afpijlen komen we zeker op antenne met een updatejoske uit breda wrote:Hoe is de staat van het parcours nadat er een hoeveelheid regen is gevallen die de weerprofeten voorspellen voor de komende dagen???![]()
- joske uit breda
- Mountainbiker
OKe; bedankt voor uw snelle reactie. Ik hou het in de gaten morgen; maar in ieder geval tot zondag!!!Reno wrote:De zandondergrond in de Kempen kan redelijk wat verdragen. Je mag ook niet vergeten dat het goed gedroogd heeft de voorbije dagen... Morgen na het afpijlen komen we zeker op antenne met een updatejoske uit breda wrote:Hoe is de staat van het parcours nadat er een hoeveelheid regen is gevallen die de weerprofeten voorspellen voor de komende dagen???![]()
-
van lommel cycling
- Mountainbiker
Post by van lommel cycling »