Zo 21/03/2010 Geel

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Vintage Biker
Mountainbiker

Post by Vintage Biker »

Het wordt mijne eerste TT na zeer lange tijd, maar ik zal er zijn!
Dannes xc
Mountainbiker

Post by Dannes xc »

Gf biker wrote:Hier ga ik ook komen bollen, word mijn eerste tocht na een lange, lange inactiviteit :oops: #-o maar vanaf hier gaan we de draad terug oppikken.
Das gesproken se!! kom maar af! =D>
joske uit breda
Mountainbiker

Post by joske uit breda »

Hallo allemaal

Iemand info over deze toertocht??? Alhoewel ik al jaren in de streek rondom turnhout/mol mijn tochtjes doe ben ik nog nooit in de gelegenheid geweest om dat hier bij jullie in GEEL te doen. Wil graag weten wat voor soort tocht ik kan verwachten.. Alvast bedankt en tot zondag. :bounce: :wink: :oops:
pieterp
Mountainbiker
Location: Niner One9,Transition Smuggler,Transition Rapture,Magneet Cafe Racer ,Achielle Craighton Pick Up

Post by pieterp »

De tocht is een mix van alles wat de streek te bieden heeft, dus singletracks en wat bredere veld- en boswegen, weinig asfalt. De ondergrond is vergelijkbaar met die van Mol (deze tocht komt ook deels over Mols grondgebied).
Op het gebied van organisatie, afpijling, bevoorrading is deze tocht tip top in orde.
Dannes xc
Mountainbiker

Post by Dannes xc »

joske uit breda wrote:Hallo allemaal

Iemand info over deze toertocht??? :bounce: :wink: :oops:

link info en reactie vorig jaar
http://forum.mountainbike.be/viewtopic.php?t=60470
Vintage Biker
Mountainbiker

Post by Vintage Biker »

Nog iets gemerkt van de "Nagelklopper"?
joske uit breda
Mountainbiker

Hoe is de staat van het parcours nadat er een hoeveelheid regen is gevallen die de weerprofeten voorspellen voor de komende dagen??? :roll: :roll:
Reno
Mountainbiker

Post by Reno »

joske uit breda wrote:Hoe is de staat van het parcours nadat er een hoeveelheid regen is gevallen die de weerprofeten voorspellen voor de komende dagen??? :roll: :roll:
De zandondergrond in de Kempen kan redelijk wat verdragen. Je mag ook niet vergeten dat het goed gedroogd heeft de voorbije dagen... Morgen na het afpijlen komen we zeker op antenne met een update
joske uit breda
Mountainbiker

Reno wrote:
joske uit breda wrote:Hoe is de staat van het parcours nadat er een hoeveelheid regen is gevallen die de weerprofeten voorspellen voor de komende dagen??? :roll: :roll:
De zandondergrond in de Kempen kan redelijk wat verdragen. Je mag ook niet vergeten dat het goed gedroogd heeft de voorbije dagen... Morgen na het afpijlen komen we zeker op antenne met een update
OKe; bedankt voor uw snelle reactie. Ik hou het in de gaten morgen; maar in ieder geval tot zondag!!!
van lommel cycling
Mountainbiker

Post by van lommel cycling »

van lommel cycling gaat hier ook van de partij zijn

www.vanlommelcycling.be
Post Reply