Zo 21/03/2010 Sart-Tilman
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
het gebied "kennende" (als mijn broekzak
), zijn die hoogtemeters overschat (waarschijnlijk gebaseerd op de IGN kaart), ik denk dat je voor de 55km tegen of net over de 1000 komt, en dus voor de 45 rond de 800. Het parcours is veranderd tov vorig jaar en het is zeker wat minder makkelijk. Vorig jaar was het ook wel heel "roulant" en bovendien lag het er kurkdroog bij en dat zal niet zo zijn dit jaar. Het wordt ook geen supermodder, dat lijkt mij niet, maar een beetje vettig wel.
geen rekening mee houden >> is op basis van ngi-materiaal, en dus waardeloos als gecumuleerde hoogtemeting.Kenny_ wrote:Volgens dit hier zijn er toch wat meer hoogte meters dan 950
http://www.vttst.be/denivelees/2010/55.htm
zo herinner ik me nog de discussie van het WK marathon in Verviers enkele jaren geleden. Daar bleven de organisatoren eerst ook halsstarrig vasthouden aan hun onwaarschijnlijke ngi-berekende 4133 hms op 105 km - op verkenning had ik al gemerkt dat het er nog geen 3000 waren !
- brandweermenneke
- Mountainbiker
Post by brandweermenneke »
Zoals ik het parcours nu bekijk lijkt het er op dat ze in tegengestelde richting rijden vergeleken met vorig jaar. Dan zou het kunnen dat je rond de 1050 hoogte meter uitkomt op de 55 km. 4 jaar geleden had ik op de 45 km (48 km op de teller) 885 hoogte meters.
- Steenrijen
- Mountainbiker
Post by Steenrijen »
Ander parcours?? ben benieuwd wat dat gaat worden!! Ik kom zeker af.
Verleden jaar goed geamuzeerd! Niet super zwaar.. maar wel leuk. Vooral int begin geweldige afdaling.
grtz en tot zondag
Verleden jaar goed geamuzeerd! Niet super zwaar.. maar wel leuk. Vooral int begin geweldige afdaling.
grtz en tot zondag
euh... volgens mij maakt een andere rijrichting niets uit aan de hoogtemetersbrandweermenneke wrote:Zoals ik het parcours nu bekijk lijkt het er op dat ze in tegengestelde richting rijden vergeleken met vorig jaar. Dan zou het kunnen dat je rond de 1050 hoogte meter uitkomt op de 55 km. 4 jaar geleden had ik op de 45 km (48 km op de teller) 885 hoogte meters.
- Stalen Worm
- Mountainbiker
- jerommeken
- Mountainbiker
Post by jerommeken »
Met de RZ ?erwin.91 wrote:Hier nog eenen die aanwezig zal zijn op zondag, waarschijnlijk voor de 45km TT.