Heb dus competitie aangevinkt hoewel mijn doel is het gewoon uit te rijden, al is het op de laatste plaats van het classement.
LCMT 2010
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- Zotte Marre
- Mountainbiker
- Location: TR-Smuggler, On One Scandal 29", S.I.R.9 Kermit, WAW109 (verkocht)
Post by Zotte Marre »
Da's allemaal relatief he, ik heb het van 't weekend gezien wat bij u "gewoon uitrijden" betekent, gelijk een konijn met ne wortel in z'n gat !!!Dr.Gonzo wrote:Dacht dat recreatief en competitie niet veel verschil uitmaakten.
Heb dus competitie aangevinkt hoewel mijn doel is het gewoon uit te rijden, al is het op de laatste plaats van het classement.
-
Griet
- Mountainbiker
aresius wrote:pas wel op want het plaatje vangt veel windGriet wrote:Dan zal t starten worden met nummerke.
Die 10 gram extra zal ook nog wel lukken.![]()
volgens m'n berekeningen zou het onder een hoek van 50° moeten hangen om maximale downforce te creëren, en zo meer grip op uw voorwiel te hebben.
- Vos in de bossen
- Mountainbiker
Post by Vos in de bossen »
Ik heb hem aan 't werk gezien, op de avondschool in Hasselt...'t was een soort pijnbank, en het "slachtoffer" kreunde van ... pijn, of was da van plezier ???Palmboy wrote:Ondergetekende gaat aanwezig zijn als masseur 's avonds (en 's morgens ook naar het schijnt).
Mvg
Jacky (uw SAECO team kledij doen goed werk)...
-
Palmboy
- Mountainbiker
Spookvanhetbos wrote:Ik heb hem aan 't werk gezien, op de avondschool in Hasselt...'t was een soort pijnbank, en het "slachtoffer" kreunde van ... pijn, of was da van plezier ???Palmboy wrote:Ondergetekende gaat aanwezig zijn als masseur 's avonds (en 's morgens ook naar het schijnt).
Mvg
Jacky (uw SAECO team kledij doen goed werk)...
- Dr.Gonzo
- Mountainbiker
Ga het opnemen als een compliment.Zotte Marre wrote:Da's allemaal relatief he, ik heb het van 't weekend gezien wat bij u "gewoon uitrijden" betekent, gelijk een konijn met ne wortel in z'n gat !!!Dr.Gonzo wrote:Dacht dat recreatief en competitie niet veel verschil uitmaakten.
Heb dus competitie aangevinkt hoewel mijn doel is het gewoon uit te rijden, al is het op de laatste plaats van het classement.![]()
Nog nagenieten momenteel, lekkere training dit weekend achter de rug.
Nu nog de afstanden opdrijven...
- Zotte Marre
- Mountainbiker
- Location: TR-Smuggler, On One Scandal 29", S.I.R.9 Kermit, WAW109 (verkocht)
Post by Zotte Marre »
Tuurlijk, dadde, een goe "fond-ke" gelegd!Dr.Gonzo wrote: Ga het opnemen als een compliment.![]()
![]()
Nog nagenieten momenteel, lekkere training dit weekend achter de rug.
Nu nog de afstanden opdrijven...