ik ben een scottrijder, en was er ook zaterdag, maar iets zegt me da ik da niet wasBruce Wayne wrote:ben zaterdag geweest, moest alleen gaan want mijn maat zat in .... de vossemeren en mocht zijn bike niet meenemen van zijn bazin. Heb weer eens de 46 km gedaan dat kon deze keer want ik hoefde toch niet op mijn maat te wachten:) qua konditie was het wel zwaar maar we hebben het toch maar weer gedaan.
organisatie was ok: alle mooie stukken aan de b kant van de grens zaten er in, goede pijlen, rustpost ok, fietsstalling, noodnummer, afpuitstand alles ok.
van het extra gebeuren niks gezien en wel weinig volk aanwezig, was er rond 11 en heb bijna niemand gezien. Heel even met een groepje meegereden, maar die gingen te langzaam, na de rust even achter een scott aangereden maar die ging weer te snel. Heb me met mijn walkman op toch goed geamuseerd
Zo 14/03/2010 Lommel
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
GPS track en video van de tocht
Zondag hier gereden Zaterdag gene goesting.
Was wel grappig op Zondag 2x maal de test route gereden alvorens eens na te vragen welke pijlen men moest volgen. Bleken de gele pijlen te zijn waar ik de wit rode rode ging volgen zoals bij fietspromo. Ik vond het een mooi parcours, dat ging wel over een groot stuk van het vaste MTB parcours maar was verrast hoeveel ik daarvan nog nooit gereden had.
Vond het bijna teveel single track...dat is niet negatief bedoeld.
Vond het een zeer mooie tocht heb er spijt van dat ik Zaterdag niet toch gereden heb.
GPS track en video is hier te vinden:
http://www.mobisatnav.com/
Was wel grappig op Zondag 2x maal de test route gereden alvorens eens na te vragen welke pijlen men moest volgen. Bleken de gele pijlen te zijn waar ik de wit rode rode ging volgen zoals bij fietspromo. Ik vond het een mooi parcours, dat ging wel over een groot stuk van het vaste MTB parcours maar was verrast hoeveel ik daarvan nog nooit gereden had.
Vond het bijna teveel single track...dat is niet negatief bedoeld.
Vond het een zeer mooie tocht heb er spijt van dat ik Zaterdag niet toch gereden heb.
GPS track en video is hier te vinden:
http://www.mobisatnav.com/