Zit je daar nu nog op te wachten...?madskatingcow wrote:Medium - Flash Team Edition![]()
![]()
![]()
![]()

Mn Small-framekit is normaal gezien voor 15 maart...
Verlof heb ik al, nu is het aan Cannondale!
Post by Steven vd Eynde »
Zit je daar nu nog op te wachten...?madskatingcow wrote:Medium - Flash Team Edition![]()
![]()
![]()
![]()

Post by Steenrijen »
Nee nee, de problemen zijn nog niet van de baan... 15 januari banden bestelt.. na verschillende mails, en een tweetal telefoons, waar men steeds met beloftes afkomt, .. die dan de zoveelste smoes blijken te zijn..jelleken wrote:ik heb gisteren mijn nieuwe helm besteld op hun site en nu pas lees ik dit redelijke negatief getinte topic over bikesport.be...het maakt me bang!![]()
of, zijn alle problemen al van de baan en volgen ze nu mooi hun internetbestellingen op?!
Gatver, miserie! hopelijk komt het goed en krijg ik mijn helm hoor! en u uw banden! anders kunnen we misschien met enkele ontevreden klanten hier, samen een beetje druk zetten om alsnog onze bestelde EN BETAALDE producten te krijgen?!Jakke_123 wrote:Nee nee, de problemen zijn nog niet van de baan... 15 januari banden bestelt.. na verschillende mails, en een tweetal telefoons, waar men steeds met beloftes afkomt, .. die dan de zoveelste smoes blijken te zijn..jelleken wrote:ik heb gisteren mijn nieuwe helm besteld op hun site en nu pas lees ik dit redelijke negatief getinte topic over bikesport.be...het maakt me bang!![]()
of, zijn alle problemen al van de baan en volgen ze nu mooi hun internetbestellingen op?!
Ook de vraag om gewoon het reeds betaalde bedrag terug te storten negeren ze gewoon. Mijn gedacht... dikke zeveraars daar.
Post by madskatingcow »
'm is ondertussen 2 dagen geleden geleverd, eind volgende week is passeren na het werk seHerder Steven wrote:Zit je daar nu nog op te wachten...?madskatingcow wrote:Medium - Flash Team Edition![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ha, is zien dat ik deze week nog kan passeren sé. Dat kan ik uwen bike daar is zien.madskatingcow wrote:'m is ondertussen 2 dagen geleden geleverd, eind volgende week is passeren na het werk seHerder Steven wrote:Zit je daar nu nog op te wachten...?madskatingcow wrote:Medium - Flash Team Edition![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Post by Steenrijen »
Luister vriend, ik zit hier genen flauwe kul te vertellen! Op 15 Januari van mijn rekening af, s anderendaags op de hunne! Echter goederen leveren doen ze niet. Als ge serieus bezig bent, en ge kunt niet leveren - om welke reden dan ook - betaal de mensen hun geld terug dan! En wees eerlijk.thomasi wrote:mss toch eerst eens jullie rekening checken voor te klagen, want normaal gezien laten ze de betaling pas doorgaan als ze de bestelling versturen.
inderdaad, ik zaterdag besteld, vandaag geld van mijn rekening en op hun rekening! heb er dus bewijs van. mij hoor je echter nog niet klagen over de levering, maar binnen een 3 tal weken misschien dus wel als ik alles hier zo lees, nu ja, eventjes bang afwachten eerst!Jakke_123 wrote:Luister vriend, ik zit hier genen flauwe kul te vertellen! Op 15 Januari van mijn rekening af, s anderendaags op de hunne! Echter goederen leveren doen ze niet. Als ge serieus bezig bent, en ge kunt niet leveren - om welke reden dan ook - betaal de mensen hun geld terug dan! En wees eerlijk.thomasi wrote:mss toch eerst eens jullie rekening checken voor te klagen, want normaal gezien laten ze de betaling pas doorgaan als ze de bestelling versturen.