BIKESPORT ASSE

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
Steven vd Eynde
Mountainbiker
Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III

Post by Steven vd Eynde »

madskatingcow wrote:Medium - Flash Team Edition :oops: :-D =P~ 8) :drunk:
Zit je daar nu nog op te wachten...? Image

:lol:

Mn Small-framekit is normaal gezien voor 15 maart...
Verlof heb ik al, nu is het aan Cannondale!
jelleken
Mountainbiker

Post by jelleken »

ik heb gisteren mijn nieuwe helm besteld op hun site en nu pas lees ik dit redelijke negatief getinte topic over bikesport.be...het maakt me bang! :oops:

of, zijn alle problemen al van de baan en volgen ze nu mooi hun internetbestellingen op?!
Steenrijen
Mountainbiker

Post by Steenrijen »

jelleken wrote:ik heb gisteren mijn nieuwe helm besteld op hun site en nu pas lees ik dit redelijke negatief getinte topic over bikesport.be...het maakt me bang! :oops:

of, zijn alle problemen al van de baan en volgen ze nu mooi hun internetbestellingen op?!
Nee nee, de problemen zijn nog niet van de baan... 15 januari banden bestelt.. na verschillende mails, en een tweetal telefoons, waar men steeds met beloftes afkomt, .. die dan de zoveelste smoes blijken te zijn..
Ook de vraag om gewoon het reeds betaalde bedrag terug te storten negeren ze gewoon. Mijn gedacht... dikke zeveraars daar. :(
jelleken
Mountainbiker

Post by jelleken »

Jakke_123 wrote:
jelleken wrote:ik heb gisteren mijn nieuwe helm besteld op hun site en nu pas lees ik dit redelijke negatief getinte topic over bikesport.be...het maakt me bang! :oops:

Nee nee, de problemen zijn nog niet van de baan... 15 januari banden bestelt.. na verschillende mails, en een tweetal telefoons, waar men steeds met beloftes afkomt, .. die dan de zoveelste smoes blijken te zijn..
Ook de vraag om gewoon het reeds betaalde bedrag terug te storten negeren ze gewoon. Mijn gedacht... dikke zeveraars daar. :(
Gatver, miserie! hopelijk komt het goed en krijg ik mijn helm hoor! en u uw banden! anders kunnen we misschien met enkele ontevreden klanten hier, samen een beetje druk zetten om alsnog onze bestelde EN BETAALDE producten te krijgen?!
madskatingcow
Mountainbiker
Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019

Post by madskatingcow »

Herder Steven wrote:

'm is ondertussen 2 dagen geleden geleverd, eind volgende week is passeren na het werk se :-D
Roeki
Mountainbiker

Post by Roeki »

madskatingcow wrote:
Herder Steven wrote:

'm is ondertussen 2 dagen geleden geleverd, eind volgende week is passeren na het werk se :-D
Ha, is zien dat ik deze week nog kan passeren sé. Dat kan ik uwen bike daar is zien.
thomasi
Mountainbiker
Location: supersix evo, crisp29 ,29er rohloff,26inch rigid hardtail,29SSalsa E.M

Post by thomasi »

mss toch eerst eens jullie rekening checken voor te klagen, want normaal gezien laten ze de betaling pas doorgaan als ze de bestelling versturen.
Steenrijen
Mountainbiker

Post by Steenrijen »

thomasi wrote:mss toch eerst eens jullie rekening checken voor te klagen, want normaal gezien laten ze de betaling pas doorgaan als ze de bestelling versturen.
Luister vriend, ik zit hier genen flauwe kul te vertellen! Op 15 Januari van mijn rekening af, s anderendaags op de hunne! Echter goederen leveren doen ze niet. Als ge serieus bezig bent, en ge kunt niet leveren - om welke reden dan ook - betaal de mensen hun geld terug dan! En wees eerlijk.
jelleken
Mountainbiker

Post by jelleken »

Jakke_123 wrote:
thomasi wrote:mss toch eerst eens jullie rekening checken voor te klagen, want normaal gezien laten ze de betaling pas doorgaan als ze de bestelling versturen.
Luister vriend, ik zit hier genen flauwe kul te vertellen! Op 15 Januari van mijn rekening af, s anderendaags op de hunne! Echter goederen leveren doen ze niet. Als ge serieus bezig bent, en ge kunt niet leveren - om welke reden dan ook - betaal de mensen hun geld terug dan! En wees eerlijk.
inderdaad, ik zaterdag besteld, vandaag geld van mijn rekening en op hun rekening! heb er dus bewijs van. mij hoor je echter nog niet klagen over de levering, maar binnen een 3 tal weken misschien dus wel als ik alles hier zo lees, nu ja, eventjes bang afwachten eerst!
thomasi
Mountainbiker
Location: supersix evo, crisp29 ,29er rohloff,26inch rigid hardtail,29SSalsa E.M

Post by thomasi »

ik zeg ni dat het geen waar is hé.
Maar enkele maanden geleden sprak ik erover met de baas van bikesport en die zei me toen dat ze enkel de betaling laten doorgaan bij verzending van de goederen. Dus is dit in het geval wordt betaald met een kredietkaart.
Bij gewone overschrijving zal de som waarschijnlijk idd direkt van jouwrekeing naar die van bikesport gaan.
Post Reply