Zo 14/03/2010 Lommel
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- bidonhouder1
- Mountainbiker
Post by bidonhouder1 »
Idem hier,en waar was de kidstocht???Timberwolve wrote:mooie TT met veel afwisseling en enkele mooie stroken.
was vertrokken met m'n zoon, maar geen aanduiding gevonden van de kidstour (15km), geen probleem, dan maar de "25" (zoals vermeld op de site) die er bij de eerste splitsing uiteindelijk 28 bleken.
zo'n dingen kunnen voor zo'n organisatie wel beter vind ik. ze kunnen nog veel leren van Fietspromo.
verder goed uitgepijld enzo en zoals eerder vermeld, bevoorrading oké, maar ook hier weer in schril contrast met Fietspromo.
voor de rest was 't fijn vertoeven in de brabantse bossen
- bidonhouder1
- Mountainbiker
Post by bidonhouder1 »
(Limburgse bossen)bidonhouder1 wrote:Idem hier,en waar was de kidstocht???Timberwolve wrote:mooie TT met veel afwisseling en enkele mooie stroken.
was vertrokken met m'n zoon, maar geen aanduiding gevonden van de kidstour (15km), geen probleem, dan maar de "25" (zoals vermeld op de site) die er bij de eerste splitsing uiteindelijk 28 bleken.
zo'n dingen kunnen voor zo'n organisatie wel beter vind ik. ze kunnen nog veel leren van Fietspromo.
verder goed uitgepijld enzo en zoals eerder vermeld, bevoorrading oké, maar ook hier weer in schril contrast met Fietspromo.
Toch niet. Je hebt meer in Brabantse bossen zitten crossen hoorbidonhouder1 wrote:(Limburgse bossen)bidonhouder1 wrote:Idem hier,en waar was de kidstocht???Timberwolve wrote:mooie TT met veel afwisseling en enkele mooie stroken.
- bidonhouder1
- Mountainbiker
Post by bidonhouder1 »
Ah ja , ge moet uw grenzen kennen zekerflipp wrote:Toch niet. Je hebt meer in Brabantse bossen zitten crossen hoorbidonhouder1 wrote:(Limburgse bossen)bidonhouder1 wrote: Idem hier,en waar was de kidstocht???
- rob van laer
- Mountainbiker
Post by rob van laer »
ZEG DAAR OOK NIKS VAN EH? ZIJ HET MET EEN KNIPOOG, kuis mijne bike toch altijd thuis dan kan ik alles ineens grondig doen.big-Mac wrote:Ik kan dat euvel van de afspuitstand zeer goed begrijpen.
Als de firma van de afspuitstand in het vervolg één uur vroeger moeten komen voor de mensen die eigenlijk te vroeg vertrekken gaat dit ten koste gaan van de rekening vrees ik.
Ik vermoed dat gij ook geen uurke vroeger begint te werken en tegen uwe baas zegt dat da extra sevice is.
De vertrek tijden worden ook niet voor niets op gegeven
En ja ik vertrek veel voor de officiele uren, en nee heb nog nooit zwrt gereden,anders kan je zo een hoge punte quotering niet hebbe bij de vwb (dit volledig terzijde)
Wil er alleen maar mee zegge da alle organisaties in mijn ogen dit jaar zeer puik werk hebbe geleverd, en zeker deze van lommel 2 tochten op een weekeinde chapeau dat doen er neit veel.
Maar wil alleen maar zegge da als ze de mensen de kans geven om vroeger te vertrekke wat in mijn situatie heel handig is (werken namiddag) dat er ook meerder mensen vroeger kunne binne komen dan, die er mischien wel aan storen
Het materiaal stond er allemaal dus kon het eventueel ook aangesloten zijnmaar mij echt geen prob
- Bruce Wayne
- Mountainbiker
Post by Bruce Wayne »
ben zaterdag geweest, moest alleen gaan want mijn maat zat in .... de vossemeren en mocht zijn bike niet meenemen van zijn bazin. Heb weer eens de 46 km gedaan dat kon deze keer want ik hoefde toch niet op mijn maat te wachten:) qua konditie was het wel zwaar maar we hebben het toch maar weer gedaan.
organisatie was ok: alle mooie stukken aan de b kant van de grens zaten er in, goede pijlen, rustpost ok, fietsstalling, noodnummer, afpuitstand alles ok.
van het extra gebeuren niks gezien en wel weinig volk aanwezig, was er rond 11 en heb bijna niemand gezien. Heel even met een groepje meegereden, maar die gingen te langzaam, na de rust even achter een scott aangereden maar die ging weer te snel. Heb me met mijn walkman op toch goed geamuseerd
organisatie was ok: alle mooie stukken aan de b kant van de grens zaten er in, goede pijlen, rustpost ok, fietsstalling, noodnummer, afpuitstand alles ok.
van het extra gebeuren niks gezien en wel weinig volk aanwezig, was er rond 11 en heb bijna niemand gezien. Heel even met een groepje meegereden, maar die gingen te langzaam, na de rust even achter een scott aangereden maar die ging weer te snel. Heb me met mijn walkman op toch goed geamuseerd
Ja, ik vind dit een te gek parcour !zevon wrote: Voor iedereen die dit een te gek parcours vond: see you next year in Gulpen 1300 hm.
En ik ben in september in de alpen gaan biken met wat meer hoogtemeters als in Gulpen.
Ge moet al een behoorlijke idioot zijn om te verwachten dat ge in Lommel aan 1000 hm zult geraken.
Ik vind die singeltracks daar ginds enorm leuk om te doen en vind het prachtig dat ze ondanks ze niet echt een mtb omgeving hebben er toch het beste uit hebben gehaald. Nu heb ik het over het vaste parkoer van Luyksgestel.
Ik woon vlakbij een omgeving die wel wat te bieden heeft op mtb vlak, maar waar ze helaas juist niks voor ons doen.