Houffamarathon 2010

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
RigolleM
Mountainbiker

Post by RigolleM »

Herder Steven wrote:Mor de rest...amaai...onverantwoord twee dagen voor zo een marathon.
Ga je uw leven beteren misschien :lol:
Ik herinner mij vorig jaar een paar momenten hoor, zelfs daags voor een marathon :wink:
Steven vd Eynde
Mountainbiker
Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III

Post by Steven vd Eynde »

RigolleM wrote:
Herder Steven wrote:Mor de rest...amaai...onverantwoord twee dagen voor zo een marathon.
Ga je uw leven beteren misschien :lol:
Ik herinner mij vorig jaar een paar momenten hoor, zelfs daags voor een marathon :wink:
Inderdaad... :oops:
Ik heb niet veel meer te beteren hoor! #-o
wardje
Mountainbiker

Post by wardje »

Zotte Marre wrote:
uncle sam wrote:Vorig jaar de 100km gereden, en kvond het parcours eerder zwakjes. Maar toch een fantastisch weekend beleeft mede dankzij de sfeer en het weer.
Dit jaar wrs terug inschrijven, al is het maar om de goede start positie van vorig jaar te benutten :wink:
Was het de eerste keer? De editie van 2008 was anders wel andere koek, een droog parcours zoals vorig jaar is zeer uitzonderlijk, ik ga misschien wel voor de full monty, denk ik ... :drunk:
vorig jaar was uitzonderlijk snel , zelfs op de 100km , 1 u vroeger binnen dan het jaar ervoor op de 75 ...
dus ....?
is wel fun , maar denk dat k bij de 100 blijf .... :-?
uncle sam
Mountainbiker

Post by uncle sam »

Zotte Marre wrote:
uncle sam wrote:Vorig jaar de 100km gereden, en kvond het parcours eerder zwakjes. Maar toch een fantastisch weekend beleeft mede dankzij de sfeer en het weer.
Dit jaar wrs terug inschrijven, al is het maar om de goede start positie van vorig jaar te benutten :wink:
Was het de eerste keer? De editie van 2008 was anders wel andere koek, een droog parcours zoals vorig jaar is zeer uitzonderlijk, ik ga misschien wel voor de full monty, denk ik ... :drunk:
Jip was de eerste keer Houffa.
Maar geef toe, als je 21avs haalt op 100km in Ardennen, dan moet er iets schelen aan dat parcours :P
uncle sam
Mountainbiker

Post by uncle sam »

Inschrijvingen zijn reeds open,
http://www.chronorace.be/web2/inscripti ... 95&master=

edit: prijzen zijn precies (weeral) 5eur duurder dan vorig jaar... :roll:
Zotte Marre
Mountainbiker
Location: TR-Smuggler, On One Scandal 29", S.I.R.9 Kermit, WAW109 (verkocht)

Post by Zotte Marre »

uncle sam wrote: Jip was de eerste keer Houffa.
Maar geef toe, als je 21avs haalt op 100km in Ardennen, dan moet er iets schelen aan dat parcours :P
Of ge zijt prof ;-) Gij 21avs gereden? =D> =D> =D>
aj kwak
Mountainbiker

Post by aj kwak »

uncle sam wrote:Inschrijvingen zijn reeds open,

toch niet. Prijzen zijn dezelfde, dit jaar is de prijs inclusief verzekering/"dagvergunning".
Daarnaast wordt er wel terug 5euro waarborg gevraagd voor de chip, wat vorig jaar niet was.
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

aj kwak wrote:

toch niet. Prijzen zijn dezelfde, dit jaar is de prijs inclusief verzekering/"dagvergunning".
Daarnaast wordt er wel terug 5euro waarborg gevraagd voor de chip, wat vorig jaar niet was.
die S en XC toertocht op zaterdag, moet ge daarvoor op voorhand inschrijven of kan dit de dag zelve ook nog ?? ik kan voorinschrijven eventueel maar mijne compagnon niet.
Ik heb gezien dat deze ook met groepstart is !!

MaC'Red
MaC'Red 8)
MaC'Red
Mountainbiker

Post by MaC'Red »

aj kwak wrote:

die S en XC toertocht op zaterdag, moet ge daarvoor op voorhand inschrijven of kan dit de dag zelve ook nog ?? ik kan voorinschrijven eventueel maar mijne compagnon niet.

MaC'Red 8)
aj kwak
Mountainbiker

Post by aj kwak »

MaC'Red wrote:

MaC'Red 8)
yip yip, daginschrijven mogelijk.
Post Reply