Turner Flux update 24/03 p 16

Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
Wimbeest
Mountainbiker

Post by Wimbeest »

... dan wordt em misschien eindelijk gerouleerd ... :wink:

Dat beesje gaat binnenkort nog denken dat zijn bestaan zinloos is. Uit medelijden zou hij wel geadopteerd moeten worden 8)
bettes
Mountainbiker

Post by bettes »

Gewoon uw voorframe ontlakken en polijsten dan moet ge verder niet veel doen behalve een witte team flite en witte grips erop knallen!

op mtbr is iedere rode turner een poofta-turner!

greetz
bettes
kawa
Mountainbiker

Post by kawa »

Gewoon eens teruggaan in de tijd kan misschien wel eens helpen om je fiets terug te waarderen...
Edlisjas wrote: Wat de achterbrug betreft...het is echt een staaltje van prachtig freeswerk.
Het is geen "flashy" fiets zoals nieuwe Treks of speci's wat het frame een beetje tijdloos maakt en daar heb ik het ook wel voor...
Gewoon houden die fiets, een Turner ruil je toch niet in voor een C'dale, Speci of Trek he. :wink:
Edlisjas
Mountainbiker

Post by Edlisjas »

Ik wou dat ik er wat meer op kon rijden maar wegens medische redenen is dat tot gisteren niet echt gelukt. Het gaat stukken beter nu en ik heb zin om er opnieuw in te vliegen.

Wat de kleur van het frame betreft, zelf vind ik dit een schitterende kleur, het is niet rood maar roestbruin. Het is alleen een moeilijke kleur om te combineren. Zwart is ook maar zwart en wit is ook maar wit. Ik denk dat de meesten onder ons een fantastische fiets willen om op te rijden en een mooie om naar te kijken.
Het eerste heb ik al en aan het tweede wil ik werken. Daarom mijn vraag om tips.
Last edited by Edlisjas on Mon 15 Mar 2010 08:41, edited 1 time in total.
Edlisjas
Mountainbiker

Post by Edlisjas »

kawa wrote:Gewoon eens teruggaan in de tijd kan misschien wel eens helpen om je fiets terug te waarderen...

Gewoon houden die fiets, een Turner ruil je toch niet in voor een C'dale, Speci of Trek he. :wink:
Je hebt gelijk kawa ...
_alain_
Mountainbiker

Post by _alain_ »

Edlisjas wrote: Ik denk dat de meesten onder ons een fantastische fiets willen om op te rijden en een mooie om naar te kijken.
Ergens heb je gelijk, maar toch blijft een fiets een gebruiksvoorwerp.
De enige fiets in mijn stal die ik zoveel mogelijk ontzie is mijn Retrotec,
maar als je dichterbij kijkt dan zie je toch de sporen.
Want in de eerste plaats heb ik dat ding gekocht om mee te rijden, posen en showen komt daarna.

Als het je doel is om een showfiets te hebben,
verkoop dan de Turner,
ga op zoek naar iemand die custom werk maakt (echt custom, niet een schroefje vervangen en het dan custom noemen) en dat voldoet aan jouw wensen.
Stel je wil nog iets exclusiever gaan dan Yeti,
klop dan aan bij Kent Ericsen en laat je een titanium yeti replica bouwen.
Zelfs als je die mishandeld blijft het een showobject.
En wees maar zeker dat het ook lekker rijdt.
Edlisjas
Mountainbiker

Post by Edlisjas »

_alain_ wrote:
Edlisjas wrote: Ik denk dat de meesten onder ons een fantastische fiets willen om op te rijden en een mooie om naar te kijken.
Want in de eerste plaats heb ik dat ding gekocht om mee te rijden, posen en showen komt daarna.

verkoop dan de Turner,
ga op zoek naar iemand die custom werk maakt (echt custom, niet een schroefje vervangen en het dan custom noemen) en dat voldoet aan jouw wensen.
Het kan volgens mij beter qua kleurstelling.

De combinatie van gripshift met X.O achterderrie werkt gewoon. Snel, makkelijk en juist schakelen in een "handomdraai". Dat wil ik zo houden.
Last edited by Edlisjas on Tue 16 Mar 2010 06:20, edited 1 time in total.
Headshot
Mountainbiker
Location: TREK 8900 (2007) / Scott Spark 10 (2009) / Trek Madone 5.1 (2008) / uw moeder

Post by Headshot »

steekt er gewoon een lefty in :drunk:
merida92
Mountainbiker

Post by merida92 »

Maarneen, ne german-A erin !
DXC
Mountainbiker

Post by DXC »

Edlisjas wrote:
_alain_ wrote:

verkoop dan de Turner,
Zover wil ik zeker niet gaan alain, ik wil ook zeker geen showfiets. Ik heb ook nooit gezegd dat de Turner lelijk is alleen kan het volgens mij beter qua kleurstelling.

Daarom hier mijn vraag.

Misschien een zwarte vork?
Misschien een zwarte crank?

De combinatie van gripshift met X.O achterderrie werkt gewoon. Snel, makkelijk en juist schakelen in een "handomdraai". Dat wil ik zo houden.

Ooit al eens gedacht aan Photoshop? Zo maak je je bike custom met alle onderdelen die je maar wilt. (digitaal) En zo krijg je ook instant een beeld.
Post Reply