Turner Flux update 24/03 p 16
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
- rubber-12
- Mountainbiker
Je hebt mensen die een fiets kopen om mee te rijden en je hebt er die...
Onder de mijne steekt een witte Fox 2010, eigenlijk geen zicht, maar kan me geen lor schelen, het rijdt fantastisch
Ik zou voor zwart met rood gaan.
Wielen : Fulcrum, zijn stijver dan wat je nu hebt.
vork : dit jaar is wit precies de mode, overjaarse zijn in zwart/rood te vinden RS Reba Team bijvoorbeeld
cranks : zijn ook wel te vinden in die kleurstelling, de XT past goed bij de achterbrug.
oranje derrie is een tang op een varken
Onder de mijne steekt een witte Fox 2010, eigenlijk geen zicht, maar kan me geen lor schelen, het rijdt fantastisch
Ik zou voor zwart met rood gaan.
Wielen : Fulcrum, zijn stijver dan wat je nu hebt.
vork : dit jaar is wit precies de mode, overjaarse zijn in zwart/rood te vinden RS Reba Team bijvoorbeeld
cranks : zijn ook wel te vinden in die kleurstelling, de XT past goed bij de achterbrug.
oranje derrie is een tang op een varken
Idd, je bent er een potje van aan het maken. Verkoop hem want er valt niet veel mooiers van te maken. Jij gaat voor een fiets die moet schitteren voor het oog. Hij mag dan nog fantastisch rijden, een knappe fiets zal het niet worden. Waarom? Omdat het frame een kleur heeft die velen niet aantrekkelijk vinden. Rosse vrouwen zijn ook niet in trek, hoewel ze ook zalig kunnen rijdenAngelo. wrote:![]()
![]()
![]()
Een Turner koop je uit passie, niet omdat hij de mooiste moet zijn. Ga dan voor die Cannondale. Past beter bij je.
- prideandglory1891
- Mountainbiker
Post by prideandglory1891 »
XTR crank is top qua looks vind ik..Edlisjas wrote:Ik heb deze meid te koop gezet maar begin te twijfelen, vandaag nog een tochtje gemaakt en hij rijd zo heerlijk. Heeft er iemand tips om de "looks" naar een hoger niveau te brengen?
Zwarte of andere vork?
Zwarte crank?
Shoot ...
En via pm kan ik je wel een emailadresje bezorgen van iemand die decals maakt in alle kleuren die je wilt. Heb er laten maken van m'n ztr crest velgen. Super!! Trouwens, een ztr velg zou er wel bij passen me dunkt..