ik moet een bikeweekend plannen voor onze vriendengroep en twijfel tussen houffa, spa en la roche
La Roche
Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
ik ga met ne man en vrouw of 14 in la roche met het pinksterweekend biken. en zit dan in dit huis http://users.skynet.be/laroche/ .
of dat er bikeverhuur is weet ik niet maar veronderstel vanwel...
Ief
of dat er bikeverhuur is weet ik niet maar veronderstel vanwel...
Ief
- MaC'Red
- Mountainbiker
het is niet meteen La Roche maar hier kunt ge toch al wat zekerder zijn dat ge goed en betrouwbaar materiaal gaat gebruiken. is te Beffe op een 13 km van La Roche
http://www.beffelyhills.eu/
MaC'Red
http://www.beffelyhills.eu/
MaC'Red
- MaC'Red
- Mountainbiker
yep, zelfs eentje van 15 km dacht ik of route 2 , dat is die dat via Cielle naar de top van Haussiere gaat en terug afdalen langs de andere kant, lang eindje off road en de rest on road maar ook bergaf.Kraura wrote:Volgende week een weekje la roche, als ik zo lees zijn de tochten wel leuk en technisch maar niet erg super lang? Er zijn er maar 4 van een goei 20km elk? Klopt dat?
In deze zit wel een monsterklim in van +- 33%.
MaC'Red
-
der quinten
- Mountainbiker
Post by der quinten »
vandaag route 1 gedaan.
lag er goed bij, bepijling top.
parcours zelf (buiten de 1e klim) niet speciaal lastig. technisch was deze rit ook niet zo moeilijk, nergens voetje aan de grond moeten zetten of zo.
aber, nadien nog even gaan spelen op de wandelpaden rond la roche, de dunne single tracks die zich overal doorheen slingeren.
deze waren SUPER en veel uitdagender volgens mij.
had ik maar s n local die me de geheime speeltuinen van la roche en omstreken kon laten zien...
er is volgens mij zoveel meer mogelijk dan enkel de uitgestippelde routes!
lag er goed bij, bepijling top.
parcours zelf (buiten de 1e klim) niet speciaal lastig. technisch was deze rit ook niet zo moeilijk, nergens voetje aan de grond moeten zetten of zo.
aber, nadien nog even gaan spelen op de wandelpaden rond la roche, de dunne single tracks die zich overal doorheen slingeren.
deze waren SUPER en veel uitdagender volgens mij.
had ik maar s n local die me de geheime speeltuinen van la roche en omstreken kon laten zien...
er is volgens mij zoveel meer mogelijk dan enkel de uitgestippelde routes!
- Chimaera
- Mountainbiker
Is dat die asfaltklim richting het wildpark ? Deze zomer was ik gaan kamperen in la roche (zonder bike die geraakte nimmeer in den auto) samen met de vriendin en de kleine, op weg naar het wildpark zag ik de routepijlkes hangen. Idd ne monsterklimMaC'Red wrote:yep, zelfs eentje van 15 km dacht ik of route 2 , dat is die dat via Cielle naar de top van Haussiere gaat en terug afdalen langs de andere kant, lang eindje off road en de rest on road maar ook bergaf.Kraura wrote:Volgende week een weekje la roche, als ik zo lees zijn de tochten wel leuk en technisch maar niet erg super lang? Er zijn er maar 4 van een goei 20km elk? Klopt dat?
In deze zit wel een monsterklim in van +- 33%.
MaC'Red