Via nano bike parts in Duitsland kan je ze krijgen.KUBA wrote:Waar heb je die Yaban ketting gehaald?
K'zou deze ook willen maar via de YABAN site vind ik het nogal ingewikeld om
1. Te bestellen
2. Kostprijs te weten
Merida O Nine 2010 in opbouw tot 7757 gr
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
- Fons Moors
- Mountainbiker
- Location: E-MTB LEVO - Merida Big7 - Merida Ninety-Nine Merida O-Nine
Post by Fons Moors »
Hier:KUBA wrote:Hmmm , k'vind ze nie op de site?JanMan wrote:Via nano bike parts in Duitsland kan je ze krijgen.KUBA wrote:Waar heb je die Yaban ketting gehaald?
K'zou deze ook willen maar via de YABAN site vind ik het nogal ingewikeld om
1. Te bestellen
2. Kostprijs te weten
http://www.jpracingbike1.com/
- Fons Moors
- Mountainbiker
Post by Fons Moors »
Geen ervaring mee.Tom-s wrote:Had je al ervaring met dit type cassette?
Ben wel benieuwd hoe deze het doet op een Alu body.
Zitten er 4 of 5 tandjes op spider?
De twee achterste aan elkaar vast en de twee volgende ook aan elkaar vast. De vijf andere zijn afzonderlijk. Is het dat wat je wilt zeggen met tandjes op spider?
- KUBA
- Mountainbiker
- Location: Speci Stumpjumper , Canyon Grand Canyon CF SLX RS1.LTD , Rocky Mountain Element 70 RSL
Nu se , de firma dankt uFons Moors wrote:Hier:KUBA wrote:Hmmm , k'vind ze nie op de site?JanMan wrote: Via nano bike parts in Duitsland kan je ze krijgen.
http://www.jpracingbike1.com/
-
ianaprilia
- Mountainbiker
ketting en cassette
Post by ianaprilia »
ik rij nu al een half jaartje met identiek dezelfde cassette en dezelfde ketting maar dan een 10 speed en ik moet zeggen dat ze me zeker bevallen, heb deze winter ze niet gespaard en voorlopig nog in perfecte staat, was ook de bedoeling dat ze langer zouden meegaan dan mijn xtr cassettes ervoor. Zelfs de 10 speed ketting schakelt soepel, nog nooit gehaperd en k heb ze nog niet kunnen laten breken, dus das positief
dat invreten op de alu body heb ik ook en ligt niet direct aan de cassette hoor, gebeurt gewoon redelijk snel met een alu body...
dat invreten op de alu body heb ik ook en ligt niet direct aan de cassette hoor, gebeurt gewoon redelijk snel met een alu body...
- Fons Moors
- Mountainbiker
Re: ketting en cassette
Post by Fons Moors »
Oei, das minder. Wat voor body zit er op de naven van tune prince/princess? Denk niet dat dat gietijzer zal zijn.ianaprilia wrote:dat invreten op de alu body heb ik ook en ligt niet direct aan de cassette hoor, gebeurt gewoon redelijk snel met een alu body...