Za 13/03/2010 Gistel

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
jägermeister
Mountainbiker

Post by jägermeister »

Vandaag met Rik C en 't Klimmerke de 60km gereden. Zeer mooie tocht met mooie privé stukken, singletracks, kerkwegels, technische stukken enz... . Onderweg nog een babbeltje geslegen met Woody7. Versleten en voldaan terug aangekomen in Gistel. 2 goede bevoorradingen en de bepijling zeer goed =D> =D> =D> . meer moet dat allemaal niet zijn, We hebben ons gejeund op deze prachtige tocht.

Het filmke volgt later nog.

Proficiat organisatie.
berniebiker
Mountainbiker

Post by berniebiker »

Weinig commentaar. Gewoon heel toffe rit gereden vandaag.
De 60 km (62 km op mijnen teller) gereden.
Organisatie : 10/10
Bepijling : 10/10
Rit : (gezien de streek 8/10)
Een aanrader.
Volgend jaar zien jullie mij zeker terug.
Dikke pluim
bushrider
Mountainbiker

Post by bushrider »

bedankt mannen ,echt een mooi ritje gereden :drunk: , zeker geen opmerkingen , alles tot in de puntjes verzorgd . Sterk
tot de volgende
de grysperre"s hebben er van genoten =D> =D> =D>

Image
[url]http:// www.mtb-degrysperre.be/home.html
hieno
Mountainbiker

Post by hieno »

Om 08.15 in de motregen vertrokken. Zoals elk jaar een mooie, aangename tocht, ondergrond lag dit jaar eens droog. Het laatste stuk was nog serieus lastig door de harde tegenwind. Zeer lekkere taart op de 2e bevoorrading (die trouwens beiden zeer uitgebreid waren). Tot volgend jaar. =D> =D>
old walker
Mountainbiker

Re: Gistel

Post by old walker »

betonboerke wrote:Alles dik in orde, goed uitgepijld,zelfs lekker gebak op de stops , mooi parcourke ,samen met Old Walker aan een rustig/snel tempo de 55 km gereden, tot de volgende
ik heb mijn goed gevoeld in het wiel van betonboerke :P alles was in orde tot de volgende keer =D> =D>
Turfke
Mountainbiker

Post by Turfke »

Om 12u30 vertrokken met de fiets richting Gistel. Mooie rit met perfecte mix road en off-road. Twee buffetten, een droog parcours. Een tijdje twee raketmannen proberen te volgen maar toch moeten lossen. Op het einde 2 korte stukjes overgeslaan wegens opkomende vermoeidheid :oops: en de terugrit naar huis al een beetje in het achterhoofd. Verder een prima bikewash (die in feite niet nodig was) en nog genoten van de boterham met kaas. Terugrit naar huis terug aangevat met deze maal wind in 't gat :lol: :lol:
Da warm bad heeft deugd gedaan na 95km!
prideandglory1891
Mountainbiker

Post by prideandglory1891 »

Om 11.30 deze rit aangevat met een bike@holics collega.
Mooi lekker weertje, een verrassend droog parcours (waardoor ik vond dat er nogal veel baan inzat) die bij regenval wel eens kon worden omgetoverd tot een modderparcours, maar gelukkig was dit neit het geval.

Er een rustig trainingsritje van gemaakt Hr avs 130 en nog een biker op sleeptouw genomen op de terugweg (op de oude spoorwegroute waar maar geen eind leek aan te komen door die leuke strakke tegenwind)

Mooie privéstukken, met enkele mooie singletracks
Verzorgde bevoorradingen, warme douches
Bikewash was niet echt nodig.

Laat de zomer maar komen :drunk:
de wes
Mountainbiker

Post by de wes »

Na twee maand niet meer te hebben kunnen fietsen, was dit een supertochtje om terug de beentjes in de goede plooi te krijgen. Proficiat aan de organisatie. Deze was voor mij af. =D> =D> =D>

Bedankt voor de mooie voormiddag. We hebben ons 60km goed geamuseerd.

grtz
wes

Image

http:// www.mtb-degrysperre.be/home.html
Raffiem
Mountainbiker

Post by Raffiem »

Eerst en vooral bedankt aan de 742 deelnemers.

De foto's zullen waarschijnlijk maandagavond op de site gezet worden.
http://lenteveldtoertocht.homestead.com/

Groetjes en tot volgend jaar.
Pompierke
Kerstman

Post by Pompierke »

Hoi,

Vertrokken in Diksmuide met de fiets en ingepikt aan de Baffeldreef in Vladslo en met de wind op kop #-o richting Gistel. Veel voor mij onbekende paadjes ontdekt rond Koekelare/Ichtegem/Moere :bounce: :bounce: . In Gistel braafjes mijn 2 euro bijdrage betaald aan de inschrijvingstafel :wink: en dan met de wind iets meer in het gat terug richting Diksmuide :lol: .
Moe maar meer dan voldaan thuis gekomen met 76 km op de teller.

Proficiat aan de organisatie, dit was een zeer mooie tocht. Het parcours was mede door het droge weer zeer vlotlopend, bij regenweer zou dit zeker een veel zwaardere tocht zijn.
Aan de bevoorrading ook nog Dark Dingo tegen het lijf gelopen, was weeral een tijdje geleden en het doet altijd deugd om weer eens een oude :wink: bekende te ontmoeten.

Zeker tot volgend jaar

Grtzz

Pompierke

Op 25/04/2010 iedereen welkom in Diksmuide voor de derde brandweerpoldertocht met afstanden van 30 - 50 - 75 en 100 km
Post Reply