Toch nog een gelukske dat 'k mij nog heb ingeschreven en al betaald heb ook, want we zijn bij de gelukkigen hebben we vandaag vernomen.
Nu nog de benen trachten in de form te houden en alles komt in de chacosse. 2 vrienden van mij gaan ook de stap in het ongewisse maken , dus 3x scheepsrecht .
Tot ginder medebikers
LCMT 2010
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
-
de skerpen
- Mountainbiker
-
Griet
- Mountainbiker
Komt in orde dan als gij het zegt.Hemd wrote:Tuurlijk gaat dat geen probleem zijn. Zo zwaar is dat nu ook weer niet e. (op papier)
Had in begin ook schrik voor meerdaagse, maar dat lijkt allemaal goed meetevallen.
Ik ben er ook voor de eerste keer.
Alleen moeten ze die nummer nog voor mijne naam weghalen.
Heb al een paar keer gemeld aan de organisatie dat ik recreatief start.
En met nummer is competitie.
Maar er komt niet veel verandering in.
Soit ........het zal mss niet zoveel uitmaken.
- aresius
- Mountainbiker
Volgens mij maakt het niet uit hoor, vorig jaar had ik ook en nummertje en reed ook recreatiefGriet wrote:..
Alleen moeten ze die nummer nog voor mijne naam weghalen.
Heb al een paar keer gemeld aan de organisatie dat ik recreatief start.
En met nummer is competitie.
Maar er komt niet veel verandering in.
Soit ........het zal mss niet zoveel uitmaken.
qua zwaarte zal veel afhangen van het weer, als het weer zoals de 2009 editie is dan is het goed en makkelijk te rijden met een stevige basisconditie, maar als het zoals de 2008 (en daarvoor) is dan zal het ultrazwaar worden