Za 13/03/2010 Gistel

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
alexbiker
Mountainbiker

Post by alexbiker »

Vanmorgen afgekomen van Oostende met de fiets om de 60km te rijden en ik heb ervan genoten, mooi parcours "rekening houdend met de streek", goed uitgepijld en mooie bevoorrading.
Tot volgende
Foxy
Mountainbiker

Post by Foxy »

Leuk toertje gereden daarnet en geen problemen ondervonden met de strandbandjes, want het bolde overal goed.
Klein verslagje: http://www.bloggen.be/mountainbike/
hamateur
Mountainbiker

Post by hamateur »

vanmorgen toch om 7u30 aangezet, nog niemand aanwezig van de organisatie (enkel afgevaardigde wielerbond), heb dan maar mijn inschrijving geregeld toen ik terug aankwam rond kwart voor 11. Mooi ritje parcours lag er excellent bij
follow
Mountainbiker
Location: giant,ridley crosswind, cube reaction pro 2012 en een colnago

Post by follow »

hamateur wrote:vanmorgen toch om 7u30 aangezet, nog niemand aanwezig van de organisatie (enkel afgevaardigde wielerbond), heb dan maar mijn inschrijving geregeld toen ik terug aankwam rond kwart voor 11. Mooi ritje parcours lag er excellent bij
ik vind dat eigenlijk erg (niet kunnen wachten ) :wink: :wink: maar inderdaad parcour lag er zeer goed bij, tocht waar er werk is ingestoken doe zo verder mannen !
waar komen de foto's online ??
*Andy*
Mountainbiker

Post by *Andy* »

Ik vond het een geslaagde rit.
Waar kunnen de getrokken foto's terug gevonden worden ?
=D> :roll: =D> :roll:
Duinenpiepertje
Mountainbiker

Post by Duinenpiepertje »

Vandaag ook de 60 km aangevat om 07.55 uur. Bleek dat ik vandaag als 1ste ingeschrevene weg was. Onderweg het gezelschap gekregen van een sympathieke man uit de omgeving van Gistel. Het parcours lag er perfect bij en heb er echt van genoten tot in Koekelare. Aan het sportcentrum na 36 km was het afgelopen. Ketting gebroken en me laten oppikken door de pechdienst, waarvoor hartelijk dank.

Gistel tot volgend jaar.

Greetz

Duinenpiepertje
betonboerke
Mountainbiker

Gistel

Post by betonboerke »

Alles dik in orde, goed uitgepijld,zelfs lekker gebak op de stops , mooi parcourke ,samen met Old Walker aan een rustig/snel tempo de 55 km gereden, tot de volgende
dingetje
Mountainbiker

Post by dingetje »

Om 8uur gestart samen met rudy f en skelet.Het parcours lag er overal goed bij.Mooie rit in aangenaam gezelschap.Alles was zoals we het verwachten waarbij dank aan de mensen die dit georganiseerd hebben. =D> tot volgend jaar :P
Tumelette
Mountainbiker

Post by Tumelette »

Deze morgen om 8u50 gestart met 8 Copains voor de 60km. Parcours lag er perfect blij. Gelukkig had het deze week niet geregend ! Hier en daar nog een technisch stukje gekregen. En het was nooit te druk. We hebben er van genoten.
Proficiat aan de organisatie en tot volgend jaar.
katrien.avalon
Mountainbiker

enkele foto's

Post by katrien.avalon »

Enkele foto's! Niet veel, want we zijn maar laat vertrokken!

http://picasaweb.google.be/katrien.avalon
Post Reply