Giant

Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
Gomez
Mountainbiker

Post by Gomez »

Als je voor ongeveer 1000 euro een bike wilt kopen, zou je ook kunnen kijken voor Specialized rockhopper disc. Wellicht wat duurder maar korting wordt er altijd wel gegeven.
wheely
Mountainbiker

Post by wheely »

kzou verder gaan kijke zoals iemand hierboven al zei
1: giant mph disc : brol ( kheb een vriend die hiermee rijdt : alleen maar last)
2:de afmontage is niet te vertrouwen
fieldbiker
Mountainbiker

Post by fieldbiker »

wheely wrote:kzou verder gaan kijke zoals iemand hierboven al zei
1: giant mph disc : brol ( kheb een vriend die hiermee rijdt : alleen maar last)
2:de afmontage is niet te vertrouwen
Ik dacht dat hun discs dezelfde als Hope waren, zonder echter de naam van Hope erop vermeld ... dus zou toch goede kwaliteit moeten zijn

De vork (Axel) krijgt in alle testen een onvoldoende ...

Voor 1000 Eur misschien toch 's naar Cube kijken ?

fieldbiker
Guest

Post by Guest »

Of steek zelf uw fiets in elkaar, dan ben je zeker dat er geen rommel insteekt. Ik weet nog een nieuw Giant carbon MCM 2003 frame te koop staan voor 750 euro.
Dzjowie
Mountainbiker

Post by Dzjowie »

tbfkai wrote:Of steek zelf uw fiets in elkaar, dan ben je zeker dat er geen rommel insteekt. Ik weet nog een nieuw Giant carbon MCM 2003 frame te koop staan voor 750 euro.
En weet je ook waar hij de rest van de afmontage haalt voor 250 euro? Want dan ben ik ook benieuwd :D

Die MPH remmen van Giant zouden overeenkomen met de Hope C2, tests daarvan en ervaringen daarmee zijn wel te vinden op het web. Een nadeel zou zijn dat het nog gaat om schijfremmen met een gesloten circuit (schiet me niet dood als dit niet klopt)...
bolle.
Mountainbiker
Location: specialized stumpjumper fsr comp/specialized tarmac pro/ specialized epic expert 29

giant nrs 2

Post by bolle. »

Ik ga binnenkort een nieuwe fiets kopen en dat zal hoogstwaarschijnlijk een giant nrs 2 worden . Heeft iemand ervaring met deze fiets alle reacties zijn we :lol: lkom
maccer76
Mountainbiker

Post by maccer76 »

Ok, bedankt allemaal...

Giant dus niet...
Ben nu nog aan het twijfelen tussen een Cannondale F600sl (geel) voor 1199 euro....lijkt me niet teveel wel???

http://www.cannondale.com/bikes/04/ce/model-4FS6S.html

Anders wordt het een cube...Ltd3 of 2....

Wat denken jullie??

Iets minder geven en voor een Cube gaan, of iets meer en voor de Flasshy cannondale gaan??

Txs
Guest

Post by Guest »

Dzjowie wrote:
tbfkai wrote:Of steek zelf uw fiets in elkaar, dan ben je zeker dat er geen rommel insteekt. Ik weet nog een nieuw Giant carbon MCM 2003 frame te koop staan voor 750 euro.
En weet je ook waar hij de rest van de afmontage haalt voor 250 euro? Want dan ben ik ook benieuwd :D

Die MPH remmen van Giant zouden overeenkomen met de Hope C2, tests daarvan en ervaringen daarmee zijn wel te vinden op het web. Een nadeel zou zijn dat het nog gaat om schijfremmen met een gesloten circuit (schiet me niet dood als dit niet klopt)...
Nu zelf zit ie al aan een budget van 1200 euro en nog wat afbieden en ie heet al 500 euro voor afmontage. Wat rondkijken op het net naar soldens van 2004. Dan is ie er nog niet helemaal maar ie heeft wel een mooi fietske om mee te beginnen hè :D
Waar moet je anders je geld gaan aan uitgeven bij dit weer, toch niet aan een appartementje aan de kust zeker :evil: :D
molje
Mountainbiker

Post by molje »

Ik denk een goede fiets, jammer van de schijfremmen bij Giant ! Liever de gewone !
bolle.
Mountainbiker
Location: specialized stumpjumper fsr comp/specialized tarmac pro/ specialized epic expert 29

Post by bolle. »

waarom jammer van de remmen?
Post Reply