Post je (sportieve) prestaties van de dag
Niet dat we de beginners in een aparte categorie willen indelen, iedereen is immers welkom op het forum. Wel gaan we in dit onderdeel proberen om veel voorkomende vragen te bundelen.
- jakke-pompier
- Mountainbiker
Post by jakke-pompier »
vandaag eens wa toerkes gaan draaien op het circuit van zolder. 55km gedaan met een gemiddelde van 33.4
- looneycooney
- Mountainbiker
Post by looneycooney »
Vandaag 102km in totaal gereden , weliswaar in 3 stukken ..op het gemakske mits ik nog wat pijnen ondervind .
Eerste ritje gewoon wat door stad etc en nog wat zitten prutsen en spelen met de nieuwe vork om de fijne afstellingen te vinden .
Op de middag brak de zon door en na een kleine middag-pauze eens gereden nr kiewiet , zonhoven etc, weliswaar nog steeds op de baan met heel wat tegenwind .
Daarnet dan nog een ritje nr zolder gereden , wat rond het het circuit zitten rijden (niet erop) en dan met de verdwijnende zon terug richting hasselt .
Wel begon mijn polar gek te doen..rustig rijden 222 hartslag , versnellen 175 ?!? vermoed dat de diodes vd borstband droog waren of zo , geen idee..hij flipte gewoon door .
Fietsje is bijna ingereden en wellicht morgen namiddag klaar voor zijn eerste bosritje in kiewiet
Eerste ritje gewoon wat door stad etc en nog wat zitten prutsen en spelen met de nieuwe vork om de fijne afstellingen te vinden .
Op de middag brak de zon door en na een kleine middag-pauze eens gereden nr kiewiet , zonhoven etc, weliswaar nog steeds op de baan met heel wat tegenwind .
Daarnet dan nog een ritje nr zolder gereden , wat rond het het circuit zitten rijden (niet erop) en dan met de verdwijnende zon terug richting hasselt .
Wel begon mijn polar gek te doen..rustig rijden 222 hartslag , versnellen 175 ?!? vermoed dat de diodes vd borstband droog waren of zo , geen idee..hij flipte gewoon door .
Fietsje is bijna ingereden en wellicht morgen namiddag klaar voor zijn eerste bosritje in kiewiet
- ikke met de fiets
- Mountainbiker
Post by ikke met de fiets »
vandaag spinnerke gedaan en tot de conclusie gekomen dat mé geene moraal, ook geen conditie
vande weekend vliege wer terug in !!!
vande weekend vliege wer terug in !!!
- looneycooney
- Mountainbiker
Vandaag ben ik niet in Winksele geraakt wegens onvoorzien geen vervoer. Gezien de conditie was ik niet van plan om eerst tot in winksele te fietsen om van daar te vertrekken, dusja, dan ben ik maar zelf een mooie toer gaan doen in de buurt, en twas echt zalig rijden op de her en der nog bevroren ondergrond. Elders was't slijk, maar nergens ondoenbaar. Tegen da'k thuis was, waren mijn achterste schijfremblokken weg :/
Of dat denk ik toch, ik kon mijn remhendel steeds dieper indrukken, op't einde niets remkracht meer achteraan. Ik zie geen lekken. Straks ga'k de boel eens afwassen en de blokjes eruit nemen om te zien.
Of dat denk ik toch, ik kon mijn remhendel steeds dieper indrukken, op't einde niets remkracht meer achteraan. Ik zie geen lekken. Straks ga'k de boel eens afwassen en de blokjes eruit nemen om te zien.
- ikke met de fiets
- Mountainbiker
ben vandaag gaan sterven in Winksele ... 45 km stampen in oppervlakkige modder-akker-banen / hms / veel wind / te weinig gegeten
we leren elke dag weer bij ....
we leren elke dag weer bij ....
- ikke met de fiets
- Mountainbiker
gisteren anderhalf uurke souplesse
vandaag spinning ; ik weet nu officieel da rpm geen ding voor mij is !!!
leve volgende week, dan is de gewoonlijke trainer terug
vandaag spinning ; ik weet nu officieel da rpm geen ding voor mij is !!!
leve volgende week, dan is de gewoonlijke trainer terug
- ikke met de fiets
- Mountainbiker
amai, der heeft precies niemand ge-biked dees weekend ...
bij de voorbereidingen voor de wandeling van deze namiddag, heb ik gemerkt da de remblokskes van den Trek niet-meer waren, en het zou veel te plezant zijn geweest da'k die in reserve had
na het bellen van de hele wereld (zondag alles dicht natuurlijk), bleek dat "not a single soul" die specifieke blokskes had. gelukkig stond hier nog mijne Scott te niksen, en uit pure frustratie dan maar ineens de zomerbandjes laten zitten.
de 42 km gingen verbazend goed ... het slijk in de akkers was natuurlijk serieus goe doorstampen, maar het gemiddelde gevoelig hoger, ook omdat dit de eerste keer op droge grond was natuurlijk. toen het weerbericht voor de namiddag opklaringen aankondigde, voelde de wolken zich blijkbaar benadeeld, en stonden ze erop om mij toch nog effe een verfrissende plensbui te geven
.
naast de bijna-hersenschudding van de hardtail en de twee blauwe plekken geweet wel waar
, bennik al bij al toch wel content, heb kunnen biken, en trainen en daar doen we't toch allemaal voor 
bij de voorbereidingen voor de wandeling van deze namiddag, heb ik gemerkt da de remblokskes van den Trek niet-meer waren, en het zou veel te plezant zijn geweest da'k die in reserve had
na het bellen van de hele wereld (zondag alles dicht natuurlijk), bleek dat "not a single soul" die specifieke blokskes had. gelukkig stond hier nog mijne Scott te niksen, en uit pure frustratie dan maar ineens de zomerbandjes laten zitten.
de 42 km gingen verbazend goed ... het slijk in de akkers was natuurlijk serieus goe doorstampen, maar het gemiddelde gevoelig hoger, ook omdat dit de eerste keer op droge grond was natuurlijk. toen het weerbericht voor de namiddag opklaringen aankondigde, voelde de wolken zich blijkbaar benadeeld, en stonden ze erop om mij toch nog effe een verfrissende plensbui te geven
naast de bijna-hersenschudding van de hardtail en de twee blauwe plekken geweet wel waar