Banden

Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
JanMan
Mountainbiker

Post by JanMan »

Als ge nu contintental twister supersonic banden zou kopen si het veeele voordeliger dat je ze via internet besteldt. Daar zijn ze stukken goeiekoper.
mcoen
Mountainbiker

Post by mcoen »

IRC Mythos semi-slicks. Weet niet of ze nog te vinden zijn, maar ze zijn super. Ik heb ze nog steeds liggen op een set reservewielen, gebruik ze echter niet meer nu ik tubeless rijd.
Rijdt daar nu een tijdje met de nieuwe Mythos XCII en ben ook daar wreed content van.

IRC is alleen in België moeilijk te vinden.
ivan
Mountainbiker

Mythos

Post by ivan »

mcoen wrote:IRC Mythos semi-slicks. Weet niet of ze nog te vinden zijn, maar ze zijn super. Ik heb ze nog steeds liggen op een set reservewielen, gebruik ze echter niet meer nu ik tubeless rijd.
Rijdt daar nu een tijdje met de nieuwe Mythos XCII en ben ook daar wreed content van.

Ik gebruik IRC Mythos XC 26x1.95 nu enkel als voorband, en zeer tevereden.
De semi-slick ken ik niet, waar zou ik die kunnen kopen ??

Mgg Ivan
mcoen
Mountainbiker

Post by mcoen »

Probeer eens via www.ludo.be. Hij is de invoerder Granville en ook van IRC. Via een mailtje naar hen heb ik de Mythos XC II kunnen bestellen. Alle dealers van Ludo vind je daar terug, je kan dus een dealer in je buurt zoeken en via hen de banden bestellen.

Ik heb het zelf via Vercammen in Haasdonk gedaan en op een paar dagen had ik ze.

Grtz,

Marc
ivan
Mountainbiker

semi

Post by ivan »

mcoen wrote:Probeer eens via www.ludo.be. Hij is de invoerder Granville en ook van IRC. Via een mailtje naar hen heb ik de Mythos XC II kunnen bestellen. Alle dealers van Ludo vind je daar terug, je kan dus een dealer in je buurt zoeken en via hen de banden bestellen.

Ik heb het zelf via Vercammen in Haasdonk gedaan en op een paar dagen had ik ze.

Grtz,

Marc
Die semi's die je nog liggen hebt is dat nog iets ??
mcoen
Mountainbiker

Post by mcoen »

Tzijn deze :http://www.irctire.com/Images/MYTHOSXCSLICKtirehuge.jpg

en ze zijn nog in goede staat. Zal allen wa stof op liggen vrees ik :-)
Guest

Post by Guest »

mcoen wrote:IRC Mythos semi-slicks. Weet niet of ze nog te vinden zijn, maar ze zijn super. Ik heb ze nog steeds liggen op een set reservewielen, gebruik ze echter niet meer nu ik tubeless rijd.

Bij bike-discount gemakkelijk te krijgen en de helft goedkoper dan in België, dus die verzendkosten heb je er vlug uit.
Idd zeer tevreden over mijn IRC Mythos semi's. Wacht nu op een setje Mythos XCII, benieuwd of ze ook zo goed gaan zijn.
Nogi
Mountainbiker

Semi-slicks

Post by Nogi »

En welk type is dat dan juist, die semi-slicks van mythos?
mcoen
Mountainbiker

Post by mcoen »

IRC Mythos XC Slick
Guest

Post by Guest »

Vergeet de 'Kevlar' niet.
Post Reply