Banden
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
IRC Mythos semi-slicks. Weet niet of ze nog te vinden zijn, maar ze zijn super. Ik heb ze nog steeds liggen op een set reservewielen, gebruik ze echter niet meer nu ik tubeless rijd.
Rijdt daar nu een tijdje met de nieuwe Mythos XCII en ben ook daar wreed content van.
IRC is alleen in België moeilijk te vinden.
Rijdt daar nu een tijdje met de nieuwe Mythos XCII en ben ook daar wreed content van.
Mythos
Ik gebruik IRC Mythos XC 26x1.95 nu enkel als voorband, en zeer tevereden.mcoen wrote:IRC Mythos semi-slicks. Weet niet of ze nog te vinden zijn, maar ze zijn super. Ik heb ze nog steeds liggen op een set reservewielen, gebruik ze echter niet meer nu ik tubeless rijd.
De semi-slick ken ik niet, waar zou ik die kunnen kopen ??
Mgg Ivan
Probeer eens via www.ludo.be. Hij is de invoerder Granville en ook van IRC. Via een mailtje naar hen heb ik de Mythos XC II kunnen bestellen. Alle dealers van Ludo vind je daar terug, je kan dus een dealer in je buurt zoeken en via hen de banden bestellen.
Ik heb het zelf via Vercammen in Haasdonk gedaan en op een paar dagen had ik ze.
Grtz,
Marc
Ik heb het zelf via Vercammen in Haasdonk gedaan en op een paar dagen had ik ze.
Grtz,
Marc
semi
Die semi's die je nog liggen hebt is dat nog iets ??mcoen wrote:Probeer eens via www.ludo.be. Hij is de invoerder Granville en ook van IRC. Via een mailtje naar hen heb ik de Mythos XC II kunnen bestellen. Alle dealers van Ludo vind je daar terug, je kan dus een dealer in je buurt zoeken en via hen de banden bestellen.
Grtz,
Marc
-
Guest
Post by Guest »
Bij bike-discount gemakkelijk te krijgen en de helft goedkoper dan in België, dus die verzendkosten heb je er vlug uit.mcoen wrote:IRC Mythos semi-slicks. Weet niet of ze nog te vinden zijn, maar ze zijn super. Ik heb ze nog steeds liggen op een set reservewielen, gebruik ze echter niet meer nu ik tubeless rijd.
Idd zeer tevreden over mijn IRC Mythos semi's. Wacht nu op een setje Mythos XCII, benieuwd of ze ook zo goed gaan zijn.