Zelfs tot in de "parel der kempen"El Perro Diablo wrote:De beschaving dringt door tot diep in Vlaanderen!!!
24u van Westerlo 2010
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- Dirty Daddy
- Mountainbiker
- Location: Specialized Stumpjumper Comp 29" 2012, Salsa Spearfisch 1, Specialized Columbus(Race)
Post by Dirty Daddy »
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Post by El Perro Diablo »
Da's een rusthuis daar volgens Google, zouden al mijn leeftijdgenoten daar ne rolstoel me 29" wielen hebben?Dirty Daddy wrote:Zelfs tot in de "parel der kempen"El Perro Diablo wrote:De beschaving dringt door tot diep in Vlaanderen!!!
- Dirty Daddy
- Mountainbiker
- Location: Specialized Stumpjumper Comp 29" 2012, Salsa Spearfisch 1, Specialized Columbus(Race)
Post by Dirty Daddy »
El Perro Diablo wrote:Da's een rusthuis daar volgens Google, zouden al mijn leeftijdgenoten daar ne rolstoel me 29" wielen hebben?Dirty Daddy wrote:Zelfs tot in de "parel der kempen"El Perro Diablo wrote:De beschaving dringt door tot diep in Vlaanderen!!!
Naar't schijn verschillende "opgefokte" 29" ers met electromotoren!!!
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Ik was diegene die vorig jaar in een roze slaapkleed rondpeezde, dit ga ik nu 24h lang doen, in een Shotse kilt nu, dus ik denk niet da ge mij zult weigeren, als smaakmaker van uw event zou je mij startgeld moeten betalen eigenlijk!!!spooky wrote:Vergeet niet dat wij nog altijd het recht hebben om inschrijvingen te weigeren hé!

En in tegenstelling tot dien andere dwaas, wel met al mijn tanden over de brug gesprongen:

Stuur me via pb maar een voorstel hoeveel ge me wil geven om te starten én winnen!!!
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Cool!!! 'k Rijd toch solo!!!spooky wrote:Springen over de brug zal dit jaar een cadeau verdienen; onmiddellijke uitsluiting voor de gehele ploeg!
Als je wil doen we er nog een strikje rond ook
Ge moet die dwaze kiekens die veel show willen verkopen, mor nie kunnen, uitsluiten, nie de wereldsterren die da wel kunnen eh....
(bon, 'k snap wel dat zo'n voorvallen uw event in een slecht daglicht stellen, maar uiteindelijk boeten de goei zo voor de slechten, 'k heb gehoord wa dien dwaas achteraf gedaan heeft, dus ik gun hem nog is wa breuken. Ik zag hem voor mijne neus vallen, is 100% ze'n eigen fout, en dan achteraf zo natrappen is ziek, dus alle begrip voor jullie.)