24u van Westerlo 2010
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
-
Trotsebelg
- Mountainbiker
Post by Trotsebelg »
Het is dus toch gelukt...
Blijkbaar mocht ik mijn e-mail adres niet met hoofdletter starten... vindt da mar is uit he :p.. 2 ploegen ingeschreven
Ik heb wel een opmerking richting Spooky!!!!
Bij inschrijvingen vanonder sta het rekeningnummer. Maar er is een 2 vergeten volgens mij want in mail dat je krijgt staat die extra 2 wel en in de IBAN eronder ook. Mss rap laten aanpassen?
Groetjes
Leslie
Lid van Papegaai Bike team!
Blijkbaar mocht ik mijn e-mail adres niet met hoofdletter starten... vindt da mar is uit he :p.. 2 ploegen ingeschreven
Bij inschrijvingen vanonder sta het rekeningnummer. Maar er is een 2 vergeten volgens mij want in mail dat je krijgt staat die extra 2 wel en in de IBAN eronder ook. Mss rap laten aanpassen?
Groetjes
Leslie
hey , wij starten met , 2 of 3 ploegen ...Trotsebelg wrote:Het is dus toch gelukt...
Groetjes
Leslie
keep in touch , proberen er een familliecamping van te make
greetz wardje
- Dirty Daddy
- Mountainbiker
- Location: Specialized Stumpjumper Comp 29" 2012, Salsa Spearfisch 1, Specialized Columbus(Race)
Post by Dirty Daddy »
Mtb De Slijkfretters zijn ook weer ingeschreven...
@ Spooky...Wij willen gerust terug met nr 13 rijden ...net zoals vorig jaar....
@ Spooky...Wij willen gerust terug met nr 13 rijden ...net zoals vorig jaar....
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Post by El Perro Diablo »
Euh, ik mag dit jaar toch met ne 29"(wielen, niet maat kader) rijden eh????
Mijn Solo-inskrijfung zou deze avond rond moeten zijn.
Mijn Solo-inskrijfung zou deze avond rond moeten zijn.
- El Perro Diablo
- Mountainbiker