Eenmaal gestart waren de frustraties vlug weg. Zoals gewoonlijk heel mooie rit, prima bevoorradingen, bevroren ondergrond met hier en daar een verraderlijk plaske
Tot de volgende ...
Post by meester biek »
Post by Rock Rider »
www.vba.besliekzwien wrote:wij werden onderbane gefilmd, waar kunnen we dit bekijken??
Post by levensgenieter »
Post by Rock Rider »
Post by Herder Joeri »
Nogmaals merci, 't heeft mij gesmaaktbarty wrote:Deze morgen vroeg thuis vertrokken met fiets richting Anzegem...De thermometer stond op - 3°C ...was toch wel even schrikken.
In Waregem stond Banane me op te wachten en dan samen op pad.
Van Banane was het een maand of 9 geleden dat hij nog op een mtb had gezeten maar het verliep toch vrij vlot vond ik.
Deze tocht al enkele malen gereden en steeds zeer goed bepijld , lekkere bevoorradingen enz...
Bij de splitsing net voor de Spitaelbossen koos mijne compagnon voor de korte versie, echter ondergetekende de full versie gekozen en er geen seconde spijt van gehad.
De bossen waren toch nog goed berijdbaar, al vond ik dat die ene diepe plas toch aardig op een gecamoufleerd zwembad leek![]()
Daarna richting Nokere, Ooike ...lekkere klimmetjes in een stralende lentezon , leuk![]()
Wel bijna onderuit gegaan op het stuk tussen Nokere en Ooike omdat het bovenste laagje al aan het dooien was en de ondergrond nog keihard lag, al mijn stuurmanskunst moet aanwenden om niet tegen de vlakte te gaan![]()
Ik dacht dat we de Bouvelobossen nog zouden doen maar helaas niet ..
de jus was ondertussen al een beetje uit de beentjes aan het lopen.
Bij de aankomst enkel bonnetje voor broodje gehakt te gelde gemaakt (wijselijk beslist om mijn bonnetje voor de Ename aan een Herdertje te geven) en de terugtocht aangevat...tegen de wind in![]()
Thuis gekomen met 87 km op de teller..moe maar voldaan.