Post by Fons Moors »

Post by Fons Moors »

Ja FonsFons Moors wrote:Zondag 7 maart fietste en filmde ik de TT van Spa
- Joepie joepie, op een laagje verse sneeuw -
Post by Fons Moors »
Diepenbeek oprit? Neen hoor, neem de oprit van Glons.Beny wrote:Ja FonsFons Moors wrote:Zondag 7 maart fietste en filmde ik de TT van Spa
ik dacht wel dat ge naar daar ging
kan het zijn dat ik u omstreeks 07u40 de autostrade in Diepenbeek heb zien oprijden?
Toen reed ik er juist vanaf om terug te keren naar Diest
mijn mtb schoenen vergeten![]()
Maatje 47?Fons Moors wrote:Diepenbeek oprit? Neen hoor, neem de oprit van Glons.Beny wrote:Ja FonsFons Moors wrote:Zondag 7 maart fietste en filmde ik de TT van Spa
kan het zijn dat ik u omstreeks 07u40 de autostrade in Diepenbeek heb zien oprijden?
Wat die schoenen betreft. Terug keren naar Diest was niet nodig geweest Benny. Ik had je mijn rezerve schoenen wel gegeven...
Post by Fons Moors »
Beetje kleiner. Je moet uw teentjes maar wat intrekken...Beny wrote:Maatje 47?Fons Moors wrote:Diepenbeek oprit? Neen hoor, neem de oprit van Glons.Beny wrote: Ja Fons
Wat die schoenen betreft. Terug keren naar Diest was niet nodig geweest Benny. Ik had je mijn rezerve schoenen wel gegeven...![]()
![]()
![]()

Post by Fons Moors »
Was ferm zwaar. Zo een rit in de zomer met 32° is ook zwaar.Schijfrem wrote:Fons, het was vandaag een zwaar toerke in Deigné, bedankt voor de korte babbel![]()