Zo 07/03/2010 Lichtervelde

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
amateur-biker
Mountainbiker

Re: startgeld

Post by amateur-biker »

[quote="chris the flyin fish"]inschrijvingsgeldis nog niet vermeld quote]

2 euro voor KWB leden en 3.8 euro voor niet KWB leden
tupperbiker
Mountainbiker

Post by tupperbiker »

Een tocht die passeert aan mijnen voordeur kan ik toch niet overslaan.
Goede keuze om de huwynsbossen links te laten liggen.
Bij de laatste 2 doortochten moest je daar te voet door.
amateur-biker
Mountainbiker

Post by amateur-biker »

Vandaag hebben we het stuk rond torhout en de slagen rond het lichtervelds veld uitgepijld en alles ligt er super bij. De spookwegel ligt perfect om door te vlammen :bounce: . Morgen doen we naarstig verder en houden we jullie op de hoogte. De weersvoorspellingen voor zondag zien er ook schitterend uit. Als de omstandigheden zo gunstig blijven kunnen we nog twee off road stroken toevoegen.
aji
Mountainbiker

Post by aji »

we komen ook af met enkele Mc Bride rijders, naar volgens ik lees moet het zeker de verplaatsing waard zijn. [-o<
Kinnie
Mountainbiker

Post by Kinnie »

na vorige week terug herbegonnen te zijn met biken zal ik de tocht van Lichtervelde mee"pakken" :wink:
Cubedude
Mountainbiker
Location: Cube comp ltd 2008 - crossmax SLR - full XT - Reba Race / Cervélo R3 RS

Post by Cubedude »

Is al weer een tijdje geleden dat ik een VTT gereden heb (ik geloof dat Sijsele den laatsten was). Heb dus serieus goesting om een leuk ritje te rijden, ik ben er morgenvroeg dus ook bij :-)
amateur-biker
Mountainbiker

Post by amateur-biker »

Voila, `t is allemaal afgepijld en alle technische stukken liggen klaar. De rijsttaartjes staan ook al klaar :bounce: . Het word na de twee vorige kletsnatte edities dit keer een kurkdroog parcours :-D .
Lichterveldenaere
Mountainbiker

Post by Lichterveldenaere »

Ik kijk alvast reikhalzend uit naar deze editie. Hoorde dat er weer enkele nieuwe stukjes offroad in Lichtervelde en omgeving bijzitten en dus razend nieuwsgierig. Eindelijk eens de topTT van Lichtervelde bij droog weer, zal een heel verschil zijn t.o.v. de twee voorbije kletsnatte edities.
cyclon
Mountainbiker

Post by cyclon »

eerst dat fluo ventje omzeild en via een sluipweg tot vlak bij de inschrijving geraakt (helaas geen bewaakte parking)

na een paar kms het zadel een eerste keer aangepast, maar het bolde nog niet goed

na eerste bevoorrading nog een halve centimer of zo hoger, en pas dan begon het te bollen, en schoten mijn benen in gang, het is niet de eerste keer dat ik dit meemaak, maar het blijft mij verbazen hoeveel verschil een goede zadelhoogte kan maken

het is een standaard west-vlaamse wintertocht, gelukkig zonder al te veel modder, goeie bevoorradingen en afspuitinstallatie
sofeurken
Mountainbiker

lichtervelde

Post by sofeurken »

slecht begonnen vandaag,-4 en als je velo een uurken op de auto staat heb je kans op;inderdaad,body bevroren,1ste x in mn lange mtb-carriere : :( :( :(
parcours bolde zeer goed,bevroren slagen en af en toe s door de weide,mooie locatie voor de 1ste bevoorr die in orde was!het ritje rond het kasteel was de max alsook de 2 andere bosjes die ik dan ook gebist heb.Toch nog een strakke wind.De tocht zelf krijgt een7/10,bij niet vriesweer zou hij wel wat zwaarder zijn,bevoorr8/10,accomodatie8/10,ik miste wel de oliebollen van de vorige jaren!
avg,23 tvrouwken 19avg
Post Reply