BIKESPORT ASSE
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
-
Roeki
- Mountainbiker
De nagel op de kop zeggen ze dan. Inderdaad Kev. Opgelet de winkel is deze week wel gesloten. Terug open vanaf zaterdag 6 maart 2010.madskatingcow wrote:Bestellingen via de webshop blijken niet altijd even vlot te verlopen (understatement), maar qua service ter plaatse zijn ze op - en top. Bij aankoop van een nieuwe fiets worden er met de glimlach aanpassingen gedaan naar wens van de klant (remmen, zadel, banden, wielen, etc). Qua flexibiliteit is deze winkel voor mij de nummer één in België, en terecht.
- Steenrijen
- Mountainbiker
Post by Steenrijen »
dat ze hem niet beheren zal mij worst wezen. Maar dat ze mensen laten betalen, en vervolgens niets leveren, e mails niet beantwoorden, en aan de telefoon smoezen proberen te verkopen. Dat stoort mij.El Baelos wrote:Zoals reeds gezegd, snap ik gewoon niet waarom ze dan een webshop hebben, als ze hem toch niet beheren...
- Steven vd Eynde
- Mountainbiker
- Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III
- Steven vd Eynde
- Mountainbiker
- Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III
Post by Steven vd Eynde »
DodgeW200 wrote:op vorige pagina staat het nieuwe adressHerder Steven wrote:Is dat nu nog op dezelfde plaats? Gingen ze niet verhuizen?