Houffamarathon 2010

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
aj kwak
Mountainbiker

Post by aj kwak »

TimDC wrote:Ik vrees dat de hotels daar redelijk rap uitgeput zullen zijn. We hebben daar al 2jaar na elkaar gelogeerd en als je ziet wat een pak volk daar ook was vrees ik dat de organisatie daar serieuse hinder zal van ondervinden.
Ik heb naar de organisatoren ook al een mail gestuurd met de vraag of ze wel weten dat het hotel gesloten is en ook waarom ze de marathon nu plots een week opschuiven. Het hotel is ook al jaren 1 van hun sponsors dus ik begrijp het eigenlijk niet goed.
In elk geval als het op 29 augustus valt zal ik er niet bij zijn en ook niet onze hele club vrees ik.
Dan zullen we andere oorden moeten opzoeken ,spijtig maar helaas!
http://www.houffalize.be/fr/tourisme/he ... /locations
http://www.houffalize.be/fr/tourisme/he ... ent_hotels
http://www.houffalize.be/fr/tourisme/he ... s/chambres
wardje
Mountainbiker

Re: Houffamarathon 2010

Post by wardje »

TimDC wrote:Dit jaar gaat de Houffamarathon blijkbaar door de laatste zondag van augustus (29ste) ipv de voorlaatste.
Ik stel me hier echter serieuse vragen bij. Waar gaat iedereen logeren?

Oll Fosse d' Outh is gesloten op dat moment. Zijn daar in Houffalize zoveel mogelijkheden om iedereen te laten logeren in een even degelijk hotel?
Ik denk dat de organisatie daar niet echt over heeft nagedacht. Of zie ik dit verkeerd? #-o #-o
voor ons komt het goed uit ...
maar zijn de inschrijvingen al open , kan alleen de datum maar vinden ??? #-o
Vintage
Mountainbiker

Re: Houffamarathon 2010

Post by Vintage »

wardje wrote:
TimDC wrote:Dit jaar gaat de Houffamarathon blijkbaar door de laatste zondag van augustus (29ste) ipv de voorlaatste.
Ik stel me hier echter serieuse vragen bij. Waar gaat iedereen logeren?

Oll Fosse d' Outh is gesloten op dat moment. Zijn daar in Houffalize zoveel mogelijkheden om iedereen te laten logeren in een even degelijk hotel?
Ik denk dat de organisatie daar niet echt over heeft nagedacht. Of zie ik dit verkeerd? #-o #-o
voor ons komt het goed uit ...
maar zijn de inschrijvingen al open , kan alleen de datum maar vinden ??? #-o
Op de site www.houffamarathon.be staat dat de inschrijvingen beginnen vanaf 10 maart
Vintage
Mountainbiker

Post by Vintage »

De site is blijkbaar ge-update. De verschillende afstanden voor de editie 2010 staan er al op. Ze werken dit jaar met kleuren blijkbaar en er zijn meer mogelijke afstanden.
Vintage
Mountainbiker

Post by Vintage »

De site is blijkbaar ge-update. De verschillende afstanden voor de editie 2010 staan er al op. Ze werken dit jaar met kleuren blijkbaar en er zijn meer mogelijke afstanden.
vannoli
Mountainbiker
Location: Specialized S-Works 29er &Niner Sir 9 & Ridley Noah

Post by vannoli »

ja we gaan weer voor de 100km gaan

en hopelijk beter resultaat als vorig jaar ,waar ik op laatste stuk de 75km genomen heb
Vintage
Mountainbiker

Post by Vintage »

vannoli wrote:ja we gaan weer voor de 100km gaan

en hopelijk beter resultaat als vorig jaar ,waar ik op laatste stuk de 75km genomen heb
Ik ga ook voor de 100 (95) gaan. Eerste deelname aan de houffamarathon dan. Ik zie er al naar uit!
pearl jam
Mountainbiker

Post by pearl jam »

Aangezien Ol fosse d'outh gesloten is tijdens de houffamarathon gekeken voor een andere uitvalbasis.

4 dagen geboekt in "l'air du temps" in het hartje van houffa.

Iemand ervaring met deze plek?
jervanheg
Mountainbiker

Post by jervanheg »

pearl jam wrote:Aangezien Ol fosse d'outh gesloten is tijdens de houffamarathon gekeken voor een andere uitvalbasis.

4 dagen geboekt in "l'air du temps" in het hartje van houffa.

Iemand ervaring met deze plek?
Joep, goeie keuze gemaakt!
Steven vd Eynde
Mountainbiker
Location: C'dale Flash - C'dale Rush Carbon 2 - C'dale SM500 - Endorfin Speed III

Post by Steven vd Eynde »

pearl jam wrote:4 dagen geboekt in "l'air du temps" in het hartje van houffa.
Wij zitten daar ook in de buurt. De vrijdagavond eens afspreken om een pint te gaan drinken he! :wink:
Vorig jaar is het daar wat uit de hand gelopen de vrijdag... :drunk:
Post Reply