Zo 07/03/2010 Anzegem
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Jemp
- Mountainbiker
Denk van thuis te vertrekken voor de 40 en aan te pikken op het parkoers ergens in Tiegem.
@ meester Biek: Wanneer denkt ge te vertrekken? Vermoed dat het bij mij rond 9h30 zal zijn. Als ge wilt kom ik je halen...
Iemand die een up date kan geven van de staat van het parkoers? Veel modder of zal dit wel meevallen (vermoedelijk het laatste)?
@ meester Biek: Wanneer denkt ge te vertrekken? Vermoed dat het bij mij rond 9h30 zal zijn. Als ge wilt kom ik je halen...
Iemand die een up date kan geven van de staat van het parkoers? Veel modder of zal dit wel meevallen (vermoedelijk het laatste)?
-
meester biek
- Mountainbiker
Post by meester biek »
Net afgesproken met 'biery' die me komt oppikken rond 9.15u om met de auto naar daar te gaan. Wil me daar douchen, want rond half 2 moet ik al paraat zijn om daar nog een wandelingske te maken (kwestie van iedereen een beetje content te stellen hé, tis zondagJemp wrote:Denk van thuis te vertrekken voor de 40 en aan te pikken op het parkoers ergens in Tiegem.
Van plan om de 55 te rijden, zullen daar dus starten rond 9.30u
Ge moogt altijd uw wagonnetje aanhangen, zoals je vorige week reed kan je zeker die 55 aan.
Ze voorspellen geen regen meer, dus vermoedelijk een goed te doen parcours.
- MTBSDVD83
- Mountainbiker
Inderdaad passeert terug op 50 m van mijn deur. Zoals afgesproken dan.Rock Rider wrote:Qua parcours ga ik het hier nog laten weten, zit zelf niet in de organisatie, maar mijn madam wel, die ergens aan de bevoorrading zal staan...Dingske wrote:Hetzelfde parcour als vorig jaar??
Mag ik met de bende in Wortegem inpikken, passeert op 50m van mijn deur als het parcour hetzelfde blijft natuurlijk.
Inpikken op het parcours mag natuurlijk, maar dan moogt ge wel niet vergeten van te betalen hé...
Is wel raar zo inpikkin, heb da in Vichte ook ne keer gedaan. De eerste 10 km waren voor mij de laatste... Ik zat nogal redelijk kapot tegen ik de eerste (allez, mijn laatste) 10 km moest doen want had toen al een 80 km... Er waren er een paar die met me lachtten, maar ik wist wat ze nog tegemoet gingen
Met 5 man aanwezig voor de 40 km.
Even weest gaan loeren aan de spitaalbossen en omgeving en het parcour zal er prima bijliggen zeker geen ploeterwerk (Na de dooi