Stel jezelf voor
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
- bodhisattva
- Mountainbiker
- looneycooney
- Mountainbiker
Post by looneycooney »
Welkom Dwight!
Mtb'er , cyclocrosser of wielrenner , allemaal welkom , zolang de fietskes maar goed verzorgd worden
Mtb'er , cyclocrosser of wielrenner , allemaal welkom , zolang de fietskes maar goed verzorgd worden
- ikke met de fiets
- Mountainbiker
Post by ikke met de fiets »
Hello !
't is hier mé Madam den Ikke.
Meer moet da ni zijn, want diegene die mij hier al kennen weten al meer van mij dan mij lief is
Oh ja, nog maar beginnen mtb-en sinds juni vorig jaar, dus verwacht er ni teveel van
.
Meer moet da ni zijn, want diegene die mij hier al kennen weten al meer van mij dan mij lief is
Oh ja, nog maar beginnen mtb-en sinds juni vorig jaar, dus verwacht er ni teveel van
- ikke met de fiets
- Mountainbiker
Post by ikke met de fiets »
mtb117 wrote:en de tirane van het forumikke met de fiets wrote:Hello !
Meer moet da ni zijn, want diegene die mij hier al kennen weten al meer van mij dan mij lief is![]()
Oh ja, nog maar beginnen mtb-en sinds juni vorig jaar, dus verwacht er ni teveel van.
das de beste tot nu toe ... mijn complimenten
- meneer de compagnon
- Mountainbiker
Post by meneer de compagnon »
Een geluk dat het bij jullie alleen van het forum is ...mtb117 wrote:en de tirane van het forumikke met de fiets wrote:Hello !
Meer moet da ni zijn, want diegene die mij hier al kennen weten al meer van mij dan mij lief is![]()
Oh ja, nog maar beginnen mtb-en sinds juni vorig jaar, dus verwacht er ni teveel van.
- MaC'Red
- Mountainbiker
en op welke info baseert ge u dan als ik weten mag ???mtb117 wrote:en de tirane van het forumikke met de fiets wrote:Hello !
MaC'Red