24u van Westerlo 2010

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Post Reply
El Perro Diablo
Mountainbiker

Post by El Perro Diablo »

parcival wrote:
El Perro Diablo wrote:In Wsterlo wordt door de snelle aflossing de koers gedomineerd door mensen die 10 min snel kunnen rijden en heeeeel snel kunnen aflossen....op ander koersen zie je die niet, door zo'n rommelvestjes kunnen ze niet snel wisselen, dus kunnen mensen die 1uur snel kunnen fietsen ook is bommen....

Op zich is de chicane weglaten voor de niet wissel aars al genoeg eigenlijk.....doen ze op veel endurances.....

Nu wordt puur in de kaart gespeeld van 5 teams, die eigenlijk op de singletrack alle 5 in uwe weg rijden.....
Deze discipline noemt dan ook aflossingskoers... :-)
Dus de nadruk ligt op 24h aan een stuk snel wisselen????
Wij zijn eigenlijk zo wa meer fietsers, wij koersen graag een beetje me de velo.....
KoRn
Mountainbiker

Post by KoRn »

Stalen Worm wrote:UW team?? kalm eh hamster, ONS team :-D
tut-tut 't is Davy's ploegske :evil:

:lol:
spooky
Mountainbiker

Post by spooky »

Inschrijven kan vanaf 1 maart!
spooky
Mountainbiker

Post by spooky »

Amai,

lijkt wel of jullie er op zaten te wachten... De eerste inschrijvingsdag meteen volle bak!
wardje
Mountainbiker

Post by wardje »

spooky wrote:Amai,

lijkt wel of jullie er op zaten te wachten... De eerste inschrijvingsdag meteen volle bak!
=D> =D> =D>
zeker zaten wij allen , erop te wachten , en voor mij hoeft ge niks te veranderen , wij deden competitie onderling met twee ploegen , en na 24 u hadden wij een verschil van 61 seconden aantal (pintjes later)
dus wissel of ni , toch ook voor de lol !
klopt , famillie en vrienden staan soms in de weg aan de wisselzone ...
maar mocht westerlo open liggen , kunde misschien nog van de kuilen profiteren , met warm weer , gewoon vol laten lopen , ..beetje verfrissing :drunk: :drunk: en dan loopt de snelheid welk terug #-o #-o #-o
tot dan
Trotsebelg
Mountainbiker

Post by Trotsebelg »

Hey allen,

Ik probeer 2 teams van onze club in te schrijven. Ikzelf als verantwoordelijke en 6 mensen die rijden. Ik vul da bladje netjes in. Maar dan krijg ik het volgende :

Inschrijvingen

--------------------------------------------------------------------------------

Uw inschrijving werd niet verzonden.

Ga terug naar de vorige pagina om al uw gegevens correct in te vullen aub!

Heeft er iemand idee wat ik fout zou kunnen doen? Heb telefoon al met +32 getest etc.. Straat ingekort. Alle mogelijke dingen. Of moet de verantwoordelijke ook in de ploeg zitten?

Mvg,

Leslie
Trotsebelg
Mountainbiker

Post by Trotsebelg »

wardje wrote:
spooky wrote:Amai,

=D> =D> =D>
zeker zaten wij allen , erop te wachten , en voor mij hoeft ge niks te veranderen , wij deden competitie onderling met twee ploegen , en na 24 u hadden wij een verschil van 61 seconden aantal (pintjes later)
dus wissel of ni , toch ook voor de lol !
klopt , famillie en vrienden staan soms in de weg aan de wisselzone ...
maar mocht westerlo open liggen , kunde misschien nog van de kuilen profiteren , met warm weer , gewoon vol laten lopen , ..beetje verfrissing :drunk: :drunk: en dan loopt de snelheid welk terug #-o #-o #-o
tot dan
Wardje :D
Leslie hier... Heb vorig jaar met jullie meegedaan als outsider bij gemengd. Zeg... wij doen nu ook me 2 ploegen mee van Papegaai Bike Team als ik ons ingeschreven krijg ;-). Dus smeer u beentjes mar al in. Ge he 1 chance. Heb sinds vorige 24u nimer op fiets gezeten (behalve 1 nachtrit :p)
spooky
Mountainbiker

Post by spooky »

@ Trotsebelg

Vreemd, want de inschrijvingen stromen binnen, dus normaal moet het werken.

Als het echt niet lukt stuur mij dan een mailtje met de gegevens.
schuppe
Mountainbiker

Post by schuppe »

@trotsebelg

bij mij is het wel gelukt zonder problemen. Als je als verantwoordelijke meedoet moet je je naam nog eens extra opgeven als ploeglid.
Misschien heb je aangeduid dat je met 4 deelnemers kwam en heb je er 6 ingevuld. Ik probeer ook maar mee te zoeken waar de fout kan liggen he. :-?
Trotsebelg
Mountainbiker

Post by Trotsebelg »

Ik ga vanavond nog eens proberen dan.
Ik had mij als verantwoordelijke gezet voor een ploeg waar ik iet in meefiets. Ik fiets in de andere ploeg mee. Maar ik regel wel alles.

En ik heb 6 deelnemers aangeduide en alle 6 netjes ingevuld.

IK ga vanavond nog eens proberen en hou hier wel op de hoogte ;-).

Alvast bedankt voor de reactie! Dank u zeer!

@Spooky : Zo rap geef ik ni op :D. Vanavond poging 10 :D.

Mvg,

Leslie
Post Reply