dikke groetjes kadeetje
Zo 07/03/2010 Anzegem
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- weegschaaltje
- Mountainbiker
Post by weegschaaltje »
Heb daar die tocht enkele jaren eens gebikt en je mocht geen 5 minuten vroeger vertrekken want de inschrijving begon maar om 8u stipt met grote files als gevolg.
- Rock Rider
- Mountainbiker
Post by Rock Rider »
hier moet je er wel rekening mee houden dat het een school is die de tocht organiseert. De opbrengst gaat volledig naar de verdere ontwikkeling van de school, het komt dus ten goede aan de opvoeding van de kinderen. Dit is geen pure spijzing van de organisatie-kas met andere woorden...zefii wrote:5 euro inschrijving vind ik toch wel wat véél
voor 4 euro in nieuwenhove waren de bevoorradingen super dus nu zou dit ook moeten ?Rock Rider wrote:hier moet je er wel rekening mee houden dat het een school is die de tocht organiseert. De opbrengst gaat volledig naar de verdere ontwikkeling van de school, het komt dus ten goede aan de opvoeding van de kinderen. Dit is geen pure spijzing van de organisatie-kas met andere woorden...zefii wrote:5 euro inschrijving vind ik toch wel wat véél
-
meester biek
- Mountainbiker
Post by meester biek »
Ga da schoolke van onze Anzegemse collega's ier ook ne keer steunen zie.Rock Rider wrote:hier moet je er wel rekening mee houden dat het een school is die de tocht organiseert. De opbrengst gaat volledig naar de verdere ontwikkeling van de school, het komt dus ten goede aan de opvoeding van de kinderen. Dit is geen pure spijzing van de organisatie-kas met andere woorden...zefii wrote:5 euro inschrijving vind ik toch wel wat véél
Krijgen voor die 5 euro ook nog ne ename van tvat (véél lekkerder dan leffe) en boterham ...
Hoop dat ik er deze keer wel geraak, want gisteren kat gestuurd in Waregem wegens te nat (wel leuk toertje gereden op zaterdag in de Vlaamse Ardennen met 'Jemp', waarvoor dank).
Als ik ons schoolfeest van vrijdag en zaterdag goed overleef ben ik opnieuw paraat voor deze 'klassieker'
- Rock Rider
- Mountainbiker
Post by Rock Rider »
topic vorig jaar http://forum.mountainbike.be/viewtopic. ... sc&start=0
topic 2008 http://forum.mountainbike.be/viewtopic. ... c&start=80
topic 2008 http://forum.mountainbike.be/viewtopic. ... c&start=80
- prideandglory1891
- Mountainbiker
Post by prideandglory1891 »
Ga es 55km rijtijd op café zitten, komt ge toe met 5 euro?zefii wrote:5 euro inschrijving vind ik toch wel wat véél
Is meer dan elders, maar kijk es naar de belachelijk hoge prijzen van de RVV.. Dat is vééééél.
Vorig jaar deze gereden en niet ontgoocheld geweest.
Qua parcours als bevoorradingen dik in orde.
Aan een bevoorrading ben ik allang content met een stukje banaan, beetje drinken en nog één of andere koek.
Ik hoef geen 5€ op te eten