Zo 07/03/2010 Anzegem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
kadeetje
Mountainbiker

Post by kadeetje »

Na 3 maanden niet op den bike gezeten hebben , ga ik daar de draad weer oppikken met de kleine toer
dikke groetjes kadeetje :wink: :wink:
weegschaaltje
Mountainbiker

Post by weegschaaltje »

Heb daar die tocht enkele jaren eens gebikt en je mocht geen 5 minuten vroeger vertrekken want de inschrijving begon maar om 8u stipt met grote files als gevolg.
zanneis
Mountainbiker

Post by zanneis »

Ook van de partij, samen met Zanneis Jr. die persé 30 km wil rijden ...
zefii
Mountainbiker

Post by zefii »

5 euro inschrijving vind ik toch wel wat véél
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

zefii wrote:5 euro inschrijving vind ik toch wel wat véél
hier moet je er wel rekening mee houden dat het een school is die de tocht organiseert. De opbrengst gaat volledig naar de verdere ontwikkeling van de school, het komt dus ten goede aan de opvoeding van de kinderen. Dit is geen pure spijzing van de organisatie-kas met andere woorden...
zefii
Mountainbiker

Post by zefii »

Rock Rider wrote:
hier moet je er wel rekening mee houden dat het een school is die de tocht organiseert. De opbrengst gaat volledig naar de verdere ontwikkeling van de school, het komt dus ten goede aan de opvoeding van de kinderen. Dit is geen pure spijzing van de organisatie-kas met andere woorden...
voor 4 euro in nieuwenhove waren de bevoorradingen super dus nu zou dit ook moeten ?
meester biek
Mountainbiker

Post by meester biek »

Rock Rider wrote:
Ga da schoolke van onze Anzegemse collega's ier ook ne keer steunen zie.
Krijgen voor die 5 euro ook nog ne ename van tvat (véél lekkerder dan leffe) en boterham ...
Hoop dat ik er deze keer wel geraak, want gisteren kat gestuurd in Waregem wegens te nat (wel leuk toertje gereden op zaterdag in de Vlaamse Ardennen met 'Jemp', waarvoor dank).
Als ik ons schoolfeest van vrijdag en zaterdag goed overleef ben ik opnieuw paraat voor deze 'klassieker' :bounce:
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

prideandglory1891
Mountainbiker

Post by prideandglory1891 »

Ga es 55km rijtijd op café zitten, komt ge toe met 5 euro?
Is meer dan elders, maar kijk es naar de belachelijk hoge prijzen van de RVV.. Dat is vééééél.

Vorig jaar deze gereden en niet ontgoocheld geweest.
Qua parcours als bevoorradingen dik in orde.
Aan een bevoorrading ben ik allang content met een stukje banaan, beetje drinken en nog één of andere koek.
Ik hoef geen 5€ op te eten :wink:
Turfke
Mountainbiker

Post by Turfke »

Normaal gezien zondag ook van de partij - deze vorig jaar spijtig genoeg aan mij moeten laten voorbijgaan. Die paar extra euro's zullen we wel ergens anders besparen dit weekend.
Post Reply